Wat een ellende

A

Anoniem

Guest
Tjonge jonge, als er 2 dingen zijn die je niet tegelijkertijd wilt hebben dan zijn het wel een waterstoring (als in: geen water uit de leiding) en een buikgriep.

Beide begonnen vannacht....wat een ellende....
Ben ontzettend in de diarree en kan niet veel binnenhouden, alleen slappe thee. Het flessenwater was hier binnen 10 minuten uitverkocht. Gelukkig loopt het water inmiddels weer, maar het moet wel 2 minuten gekookt worden voor je het consumeert.
En gelukkig kan ik de wc nu weer doortrekken en een paar wasjes draaien. Moest door alle ellende ook ons bed verschonen.

Bleh...wat een begin van de week!

Ellen mv Julian

Fijn he hier in t   hoge noorden! vooral als je  buikgriep hebt.  Ik woon in Hoogkerk dus heb er gelukkig geen last van gehad.
Heel veel sterkte en
Groetjes,

Reimara mv Zoë & Nëo

he gets, wat een rotbegin van je dag, zeg!!
Ik hoop dat jullie straks weer gewoon water hebben, want het is heel erg lastig anders...

succes en sterkte vandaag

liefs
di silva

Hè bah zeg!
Gelukkig is er iig weer water nu.
Heel veel beterschap!
Groetjes Tanja.

Hoe kien je het uit!?
Sterkte met je buikgriep!
Liefs Nelleke

Das wel mooi kl*te zeg!
Hoop dat het al weer wat beter met je gaat!
Sterkte en beterschap!!

Beterschapsknuffel van ons!

jen en mike

WHAHAHHAH!
wat zal het geroken hebben op dat toilet van jullie, hahhah! Sorry, het zou iets voor ons zijn om dan uitgerekend op dat moment bezoek te krijgen of zo...
Maarre, alles al weer een beetje in orde, of loopt alles nu nog eruit van de stress?
Beterschap voor jullie!

Kus, Marieke

Tsjonge, wat een timing!
Hopelijk voel je je snel weer wat beter en werkt alles snel weer zoals het hoort.
Beterschap.

Groetjes,
Geeske & Wieteke.

Terug
Bovenaan