wat een ellende....

nou en dat is het ook echt wel..
onze meid maakt het ons niet echt makkelijk..
gister was echt een ramp.
het cb belde en omdat noa wat meer begint te spugen moest ik maar jbpm door de voeding doen.
na de voeding weer huilen en ik denk leg haar lekker in haar bedje.
normaal slaapt ze wel wat in en huilt ze zichzelf in slaap.
nu was het weer net als in het begin haze slaapjes van 15 minuten en weer wakker en huilen en krijsen, dit dus totaan de volgende voeding.
op een gegeven moment was het echt krijsen dat ik gewoon dacht dat het pijn was.
we zijn naar het zh gegaan en de dw heeft haar onderzocht.
een goed gezond kind hij kon gelukkig niet iets vinden.
nu hebben we de voeding hypo allergeen in huiis gehaald en zijn daar gister mee begonnen.
mijn vriend zijn broer heeft vroeger koemelk allergie gehad wist ik dus niet!!
maar ze doet het er nog niet veel beter op, misschien is het toch wel de honger..
ze drinkt altijd alle flessen op en begint dan vaak te huilen en lijkt niet tevreden.
maar ze krijgt al zoveel 150 cc en 5 schepjes!!
ze is nu bijna 4 weken oud ze woog bij de geboorte bijna 8 en een halve pond.
ik ben ten einde raad en weet echt niet wat er nou is, je denkt op een gegeven moment dat het dan weer krampjes zijn dan weer honger omdat ze na de fles meteen begint te huilen.
vind het zo erg dat mijn kleine niet tevreden lijkt na een voeding
morgen moet ik naar het cb en dan heb ik het er met de ka ook nog over..
misschien toch koemelk allergie??
herkent iemand dit verhaal, want alle tips zijn welkom hier!!

lieve groet annelies moeder van noa 3 weken en 4 dagen oud

Ik lees eigenlijk alleen mee, want als moeder van 4 kids is het niet makkelijk bijhouden. Fee is 16-09-2008 geboren, vndaar dat ik ook op dit forum meelees.
Ik wil je  3 dingen laten weten:

*het effect van HA voeding is pas na enkele weken merkbaar omdat dan pas de andere melk uit het systeem verdwenen is. Bij minder sterke allergie is het al na een paar dagen merkbaar (onze Jinte van 28-12-06 had daar last van).
* jbpm kan onwijs veel krampen geven, daar staat het berucht om . Dus het kan wel kloppen dat Noa daar last van heeft.

* Sowieso is het qua krampen de ene dag voor de andere. Tot 6 weken loopt het zelfs op om daarna te verminderen, wat tm 3 maanden kan duren...

Tips: inbakeren (werkt ook tegen krampjes) en abc dophillus (of iets dergelijks) help mee om de darmflora op te bouwen waardoor het de voeding makkelijker verdraagt.

Heel veel succes! En écht ik weet wat het is! Enorm zwaar!!!

Groet Mirjam

Hoi,

Ik kan je totaal geen tips geven, maar wil je wel even sterkte wensen.
Zelf werd ik al onzeker omdat Eva s'avonds een paar uurtjes had, nu nog af en toe heeft, dat ze maar bleef huilen en niet wilde slapen. Maar zij krijgt borstvoeding en ik kan je dus geen tips geven over flesvoeding.
Ik hoop voor je dat deze voeding, hypoallergeen, snel voor jou en vooral voor Noa gaat werken.
En je wat meer rust krijgt, want het huilen maakt je zo onzeker.

Alice

Hoi Annelies,

Ik heb het met mijn dochter ook zo gehad...
Ik denk nog steeds dat zij heel erg veel last heeft gehad van Reflux...
Misschien kunnen ze dat nakijken dmv een zuurgraad meting (PH meting).
in haar slokdarm... na de voeding komt het aldoor omhoog in de slokdarm en dat brandt heel erg... en daar gaan sommige kinderen van spugen of heel erg huilen of zoals mijn zoon had "uit"...
Ruikt ze "zuur" uit haar mondje? dat had mijn dochter nl wel en heel veel slikken... omdat alles aldoor omhoog komt...
Sterkte meid! het is heel zielig en je wordt er stapel gek van!

Kirsten

Hoi Annelies,

Jeetje balen dat je dochter zo huilt...
Mijn zoontje heeft een Reflux. Symptomen bij hem waren inderdaad: Onrustig zijn, zuur ruiken uit zijn mondje, korte slaapjes, overstrekken (hoofd naar achter gooien) en uiteraard ook veel spugen. Ik ben zelf met mijn zoontje in het ziekenhuis belandt om dit te constateren, de kinderarts heeft hem onderzocht. Nu doe ik jhbpm door zn fles en hij krijgt 2 keer per dag 1 ml Zantac tegen het maagzuur. Zo kan zijn slokdarm goed herstellen. Sinds we dat doen spuugt hij niet tot nauwelijks meer en is hij aanzienlijk rustiger. Hij is weer een heel ander ventje.
Ik zou je dochtertje zzeker even laten nakijken door de kinderarts. Beter 3 keer teveel...
En daarbij mag je ook niet met alles inbakeren, dus zou ik zeker even een kinderarts naar je dochtertje laten kijken.

Veel sterkte en ik hoop dat je iets aan de tips hebt.

Groetjes Mylène
mama van Brett (05-08-05) en Quincy (22-08-08)

Hoi

Helaas weet ik er ook alles van mijn zoon huilde ook bijna van voeding tot voeding
en moest ook ontzettend veel spugen.
Dag in dag uit en alles was nagekeken en niks te vinden tot inderdaad mij
iemand op reflux wees en na een korte test in het ziekenhuis is het inderdaad reflux.
Ik zou als ik jou was het gewoon gaan vragen op het cb of dat het zou kunnen zijn
 Groetjes Ilona

Terug
Bovenaan