Vandaag een afspraak gehad bij de gyneacoloog, eigenlijk niet heel veel wijzer geworden...
We kunnen tot een volgende zwangerschap beter wachten tot de uitslagen binnen zijn, dit kan 3 maand duren en zal dus tegen eind februari zijn...
er waren helaas nog geen uitslagen binnen.
8 januari weer terugkomen voor een inwendig-onderzoek om te kijken of er geen weefsel is achtergebleven.
Sjonge moesten wachten in die wachtruimte tussen allemaal zwangere vrouwen die op hun beurt zaten te wachten op een echo...het was gewoon zo oneerlijk.
Ik zal toch onder strenge controle komen bij een volgende zwangerschap metvruchtwaterpunctie en al....aaaaaahhh weer die enge naalden!!!
Komen we thuis, ligt er een brief van eht crematorium, het as van ons dochtertje is vrijgegeven!!!!
we moeten een lijst invullen wat we met haar as willen, ik heb gewoon gebeld....onpersoonlijk gedoe zo'n lijst...
Nu hebben we een afspraak voor woensdag om een urntje uit te zoeken en moeten we de urnhangertjes die we hebben laten maken bij de goudsmid meenemen dan kunnen ze bekijken of die zo goed zijn.
Ik hoop toch zo dat we haar eind dit jaar thuis mogen ontvangen, het liefst heb ik de hangertjes al klaar voor de kerst, dan kan ik mijn mannetje verrassen met het mooitste kerstcadeautje wat hij ooit onder de kerstboom heeft kunnen vinden.
Al met al heb ik weer heel wat afgejankt vandaag en merk dat ik nog lang niet klaar ben, heb barstende hoofdpijn alle zorgen en emoties ik word er niet goed van....
het is ook even niet niks allemaal, en je bent niet verzekerd voor een uitvaart bij een overleden kindje voor 24 weken zwangerschap dus het brengt ook nog eens financiele druk met zich mee.....
Liefs Randy