Wat een gedoe zeg.....

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

Voor mij is het ook weer een tijdje geleden dat ik aanwezig was....maar na veel gedoe heb ik het aanmelden op het nieuwe forum overwonnen en kan ik weeraanwezig zijn.....Ik vind trouwens wel dat het nu overzichtelijker is geworden!!

Jullie weten dat er een msnclubje is toch??Morgenavond om 19 uur zijn er altijd wel een aantal mensen met elkaar aan het msnen...tis gezellig en direct contact das soms wel es lekker dat je niet hoeft te wachten op antwoord!!!

Maandag is mijn NOD dus ik ben al een beetje zenuwachtig.....duimen jullie voor me??

Ik heb trouwens ook een maansteen om en voel me er prima bij!! Hij schijnt ook voor vrouwelijke kwaaltjes te helpen dusss.....das altijd mooi meegenomen toch??!!

Iedereen heel veel succes met zwanger worden en tot gauw....

X BB

Hallo BB,

Bij mij heeft hij geholpen! (maansteen)  Ik heb hem nu 6 weken om, en ik heb vanmorgen ontdekt dat ik zwanger ben! Dus ik hoop dat hij bij jou ook werkt, en dat je NOD ook voorbij gaat zonder teleurstelling.

Ik  voor je!
Groetjes, Kat

hoi BB,

Hopelijk is het deze maand raak voor je! Leuk he dat maantje er zo bij!

Vind het alleen onhandig dat je de eerdere berichten niet even snel terug kunt lezen als je zelf een bericht aan het tikken bent .

veel succes!

groetjes Chili

Hoi

Jij schreef in je bericht iets over msnnen morgen avond. Hoe kun je daar aan meedoen?
Het lijkt me namelijk wel heel handig en gezellig om met je lotgenoten te kunnen msnnen.

Groetjes en veel suc6

Terug
Bovenaan