wat een gedoe

A

Anoniem

Guest
hoi meiden wat een gedoe om hier te komen maar ben er dan toch eindelijk, wat ik wel heel vervelend vindt is als ik een bericht van iemand lees en weer terug wil het dan niet lukt. want dan zegt het steeds surver niet gevonden. heel vervelend.
we zijn druk aan het klussen want heb morgen mijn ei en hoop dat het dit keer raak is
Alle zwangeren gefeliciteerd en iedereen die nog bezig is veel suc6
liefs jessica

Na het lezen druk je op het vlakje onderwerpen, kom je vanzelf weer terug waar je begon!
Heb het ook eerst een paar keer uit moeten proberen. Ik vind het er nu niet bepaald makkelijker op geworden. Maar goed, we wennen er wel weer aan!
Groetjes, Kat

Nou ik vind t ook een heel gedoe om hier te komen eerst heb ik gisteren een stuk of 4 keer gebrobeerd om er te komen en gisteravond toen ik terug was van mn werk heb ik t nog eens geprobeert en met succes

het oude systeem   vond ik een stuk prettiger ook om te lezen moet ik eerlijk   zeggen

groetjes

Als je een reactie wil schrijven op een bepaald onderwerp zie je de tekst van het onderwerp en de overige reacties niet meer! Das wel even minder vind ik. Maar goed, verder wennen we hier ook wel weer aan toch?
Groetjes J

Terug
Bovenaan