Wat een gedoe

Ik was toch weer even een gedoe met het forum. Krijg je zo'n leuke mail dat de forum 2 dagen buiten werking is.... 3de dag doet hij het nog steeds niet. En na een mail gestuurt te hebben krijg je een berichtje dat je voortaan op een andere site moet zijn.
Het ziet er echt anders uit dan de vorige. Is even wennen. Hopelijk vindt iedereen zijn weg naar deze site/forum. hadden net leuke contacten opgebouwd.

Hoi Jeanine,

Ik ben het helemaal met je eens. Ik vind het er niet op vooruit gegaan. Dat andere forum was veel overzichtelijker. Het enige voordeel vind ik dat je tijdens je reactie de berichten van de andere meiden nog kunt lezen. Maar goed misschien is het een kwestie van tijd en willen we straks niet meer terug naar de vorige opzet haha.
Veel plezier nog hier.

Groetjes van Corina

Hoi Jeanine,

Ik ben het helemaal met je eens. Ik vind het er ook niet op vooruit gegaan. 9 van de 10 keer als ik een reactie typ en op verstuur bericht druk wordt het bericht niet eens geplaatst. Heel frustrerend. Maar ja volgens jonge gezinnen zijn dat schoonheidsfoutjes die er vandaag uit moeten zijn, omdat ze dan helemaal klaar zijn. Ben benieuwd. Het is wel erg wennen, dat zeker!
Nou veel plezier nog hier hè.

Groetjes van Corina

Ik moet zeggen, ik ben nu vijf minuten online en ik mis de overzichtelijkheid!
Beetje jammer dat iedere reactie apart vermeld wordt, ipv dat het onderwerp naar boven schuift als er gereageerd is!
Dat je de reacties van anderen blijft zien is wel een vooruitgang!

Nog iets, beetje vervelend dat je van het lezen van een topic niet direct terug kunt naar de pagina waar het topic stond, maar dat je heel de reutemeteut weer door moet om hem te vinden en dan weer verder te lezen!
Ik hoop dat iemand van de redactie dit topic leest en wat met ons commentaar doet!

Terug
Bovenaan