wat een gedoe!!!!

ik heb een veels te hoge bloeddruk 160/100 en nu om de dag naar het ziekenhuis bloedprikken urine na laten kijken en en ctg scan.
nu moet ik ook zaterdag heen en ik ben het behoorlijk zat.
het enige plus puntje is dat ik nog niet opgenomen moet worden mijn bloed en urine zijn prima en met uk is ook alles goed gelukkig.
het is meer mijn eigen lichaam wat het zat is en dan elke keer weer naar het ziekenhuis toe het is best een opgave zo maar ik weet waar voor ik het doe en ze is het echt wel waard
maar ik blijf erbij dit is mijn eerste en laatste!
groetjes nathalie
 
oe dat is wel een vlugge uitspraak, als dit je eerste is ;) ! Je weet nog niet wat je gaat krijgen, hihi! Ik wil er gevoelsmatig zo wel 100! Nee geintje, maar het is zoooooo bijzonder een kindje, dat kun je je vooraf nog niet voorstellen...pas als je het zelf meemaakt hoor!
En zwangerschappen zijn niet altijd makkelijk! Mijn vorige ging van een leien dakje en nu weet ik niet hoe ik die laatste weken door moet gaan komen!
Maaaaaar, en ik spreek wel uit ervaring, ik heb het er allemaal voor over! Al zou ik de helft van de zwangerschap op bed komen te liggen! Wat je ervoor terugkrijgt is zoooooooveel meer!!! Dat is onbeschrijvelijk!!
Probeer maar te genieten van de mooie dingen van de zwangerschap, de bewegingen in je buik, het contact wat je misschien met je kindje kunt maken, misschien heb je wel een hele mooie bui waar je trots op kunt zijn! Echt, doe dat maar en de rest.....makkelijker gezegd dan gedaan, i know, maar die moet je toch echt maar voor lief nemen, want je moet de zwangerschap toch uitzitten!
Toitoi meiske en voor je het weet ben je bevallen en wil je weer zwanger zijn ;)
 
heel lief je berichtje het fleurt wel op dank je wel maar ik ben nu 37 dus veel tijd is er ook niet meer en ik zal zeker er meer van genieten bedankt liefkleintje
 
ik weet wat het is...
bij mn vorige zwangerschappen ben ik met zo'n bloeddruk als die van jouw gelijk opgenomen..
Nu heb ik het weer maar mag nog blijven rond lopen..hoewel ik zoveel mogelijk rust meot houden.... en dit is dus mn 3e en heb laatst dus ook weer in eht ziekenhuis gelgen door mn bloeddruk dat merk ik aan mn kindjes heel erg dat ze me zo misssen en zo dus jah ik zeg nu met pijn in mn hart dit is de laatste... ik wil er graag nog wel 1 maar de 3e is gewoon zo zwaar voor me en elke zwangerschap ziek worden.......vorige zwangerschap was zo heftig dat ik opgenomen werd op IC dat wil ik gewoon niet meer mee maken......
Maar probeer jij ook zoveel mogelijk rust te nemen, dat heen en weer reizen is heel slecht voor je als je hoge bloeddruk hebt....weet ik uit ervaring van mn vorige toen ging het heel snel achteruit...

krijg je ook nog groeiecho's?
ik heb namelijk vandaag weer de zoveelste groeiecho gehad en de baby had nu een achterstand van 2 weken op zn buikje.....

wanneer ben je precies uit gerekend?

sterkte...
 
ik ben 5 aug uitgerekend en mijn meissie loopt percies op schema helemaal via het boekje dus dat scheelt heel veel en ik moet eerlijk zeggen thuis zit je toch het lekkerste en ik heb veel mensen om mij heen die voor mij zorgen en dat is echt heerlijk maar toch ik moet toch nog 7 weken maar ik ga proberen er toch van te genieten en ik weet ik krijg er iets geweldigs voor terug en dat is een ding wat zeker is
groetjes nathalie
 
Terug
Bovenaan