Wat een gedoe!!!

Afgelopen woensdag jankend bij de gyn gezeten. Ik kon niet meer!!!! Manlief mee, die is het ook helemaal zat. Ik kan nog steeds geen eten binnenhouden door het zuur. De gyn vertrOuwde het ook niet dus bloed prikken en urine inleveren. Alles nagekeken en met mij is er niks aan de hand. Kreeg als opmerking mee dat mijn lichaam zo sterk is en de gezondheid van het kind boven de gezondheid van mij gaat. Ik kon die man wel villen.
Ik kreeg wel medicijnen mee om te kijken of ik me beter zou gaan voelen. De medicijnen helpen, maar wat denk je. Ik krijg een allergische reactie. Jeuk van kruin tot tenen. MOet direct stoppen met de medicijnen en afwachten maar weer. Ik ben 38+1 weken zwanger. Haal dat kind er toch uit, ik moet toch een KZ. Maar dat willen ze niet doen.
Ik moet me maar zien te redden. Ik ben helemaal op en dan moet ik die operatie nog ondergaan!!!!

Ben ik nou raar of hoe zit dit?????
 
Je bent zeker niet raar, ik zou ook zoiets hebben van haal het maar je hebt het toch voldragen het mag gewoon komen dus waarom wachten totdat je echt helemaal niet meer kan!!
Alsof jou gezondheid niet belangrijk is.

Sterkte ermee!!
 
Hallo groeizak voor het kind....ze houden nou niet bepaald rekening met de mens die de groeizak is.....ronduit belachelijk!!!! Jij móet toch fit zijn om er voor je kindje te zijn zodra deze wordt geboren!!!
 
Ik weet niet of het zal helpen, maar heb je al contact gehad met jouw huisarts? Het klinkt misschien stom, maar die gaat immers over jouw welzijn. En misschien dat hij/zij jou kan helpen om door te dringen tot de gynaecoloog?

Bij sommige ziekenhuizen wordt er vooral van de baby uitgegaan en moet de moeder maar volgen.
Dat is erg zuur als het met de moeder minder goed gaat.

In het UMCG is bijvoorbeeld beleid om de zwangerschap zo lang mogelijk te rekken. Daar wilden ze bij mijn eerste (stuit!) pas op de uitgerekende datum de keizersnede doen. Uiteraard niet mee akkoord gegaan en met 38.5 is hij in een ander ziekenhuis gehaald.

Ik hoop dat ze je snel gaan helpen. Want het helpt inderdaad niet als de moeder uitgeput is voor een operatie.

En je bent absoluut niet raar. Heel normaal dat je graag wilt dat de baby gehaald wordt. Zeker gezien de duur van de zwangerschap.

Sterkte ermee!!
 
Je gaat je bijna afvragen wat er moet gebeuren voordat ze in het zh ingrijpen. Het lijkt wel of je echt doodziek (lees op sterven na dood moet zijn) voordat ze echt in willen grijpen. Anders gewoon contact opnemen met het zh en ze duidelijk maken dat je dit niet langer meer gaat trekken. In ieder geval heel veel succes met de laatste loodjes! Ook hier wegen ze erg zwaar.....
 
Eigenlijk is het dieptriest dat ze je niet eerder willen helpen. Ik moet dinsdag ook maar eens vragen hoe dat zit want wil eigenlijk niet dat onze kleine word gehaald op de 29ste dan is die kleine maar 1 x in de 4 jaar officieel jarig.
Succes en gewoon even flink gaan zeuren dat kan soms wel helpen;)
 
Terug
Bovenaan