wat een gedoe

A

Anoniem

Guest
Nou het was weer wat vanmorgen...

Gisteren zwangerschapstesten in huis gehaald (Kruitvat 2vr5 op aanraden van Masha, waarvoor dank!) Vanmorgen was ons kindje bij oma dus lekker uitslapen en mijn man wilde er gezellig een klusochtendje van maken... Moest ik er toch even uit om te testen vanwege die ochtendurine, totaal onromatisch.

Deed die test het ook nog eens niet omdat ik iets verkeerd heb gedaan! (Tegenwoordig zit er een pipetje in en heb je dus ook een glas of iets nodig om in te plassen zodat je met dat pipetje de druppels op de test kunt doseren...)

Super-onhandig want ik dacht: ik plas er gewoon overheen maar dat werkt dus niet...
Morgen beter!

Ooo meid, wat suf! Hahaha!! Sorry maar ik vind het wel grappig als ik je verhaal zo lees (bedoel ik niet lullig hoor) Nou, lekker terug je bedje in en aan de klus ;-) Hoe voel je je?

Ben heel benieuwd wat de test morgen zegt, ik hoop heel erg dat ie knalpositief is. Ga voor je duimen hoor!

Succes! Liefs Lynn.

Haha, ja elke test werkt toch weer iets anders! Gelukkig weet je nu hoe het allemaal in elkaar zit, hihi.... Kan iedereen gebeuren meid! De eerste keer moest ik ook even goed kijken. Dacht van piesen maar en klaar.

Succes, hoop dat ze je snel goed nieuws brengen!

Liefs Daisy

Ja sorry moet ook wel even lachen! Hilarisch zelfs!
Nou morgen weer een ochtend....spannend meid!!

Ik denk aan je!!!!!!

Ja tuurlijk, we moesten er zelf ook wel echt heel hard om lachen!

Terug
Bovenaan