wat een gek!

A

Anoniem

Guest
pfff die gek die op die mensen heeft geschoten in alphen aan de rijn!dan spoor je toch niet!!
erg man!!!leef mee met de nabestaanden en gewonden!
moest ff kwijt!
liefsss

Het is niet te geloven..
Verschrikkelijk dat dit is gebeurd.

ik woon in alphen en het is hier nogsteeds onrustig met alle politie en ambulances ivm de bommeldingen in alle winkelcentra hierzo...pppfff ik ben nu voor het eerst blij dat ik aan het einde van de middag geen puf meer heb want ik wilde eigenlijk nog naar de aarhof toe.

echt vreselijk.
Winx: gelukkig ben je niet gegaan nee echt erg hoor die mensen sporen echt niet.

Wat een gek zeg!! Zoiets bedenk je toch niet?? En het dan nog uitvoeren ook!!

hey winx, ik woon leiderdorp en mijn schoonzusje een paar straten van de ridderhof. Ik heb meteen haar gebeld ze reed er net langs toen het gebeurde gelukkig is ze ongedeerd. het erge vind ik dat die gek ook kind(eren) heeft neergeschoten. Mijn gedachten zijn bij de slachtoffers en nabestaanden.

kippevel!!!! Dan ben je echt compleet gestoord!!! Zo jammer dat die man zichElf heeft doodgeschoten, is veel te makkelijk voor hem! Levenslang op water en brood!! Wat erg dat je op een normale zatermiddag ineens door zo'n gek je fam, of nog erger je kind kwijtraakt!! Kippevel!!!!!!!!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan