Wat een geluk!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje met jullie mee, maar schrijf zelf niet zo heel actief.
Dit heeft twee redenen, de eerste omdat ik er niet teveel mee bezig wilde zijn. Ik was bang dat als ik te actief zou worden ik teveel hoop zou hebben. En de tweede reden is is dat ik op een (besloten) ander forum actief ben, nl een forum van de meimoeders 2004. We hebben elkaar hier twee jaar geleden ontmoet en delen nu met 12 meiden nog steeds lief en leed.

Ik zat deze maand in de officiele eerste ronde. Mijn NOD zou tussen zondag en woensdag inliggen. Vanmorgen om 04.30 uur heb ik een digitale test van CB gedaan, niet zwanger gaf deze aan. Ik was stiekem wel een beetje teleurgesteld hoor, als je ervoor gaat dan ga je ervoor (ook al houd je in je achterhoofd dat het best even kan duren). Toen ik de test eruit klikte zag ik een heeeeeeeeeel licht tweede streepje.

Eind van de ochtend heb ik weer getest en toe was het streepje al iets duidelijker.

Ik ben dus een van die geluksvogels die gewoon voor de tweede keer in de eerste ronde zwanger is geraakt. Ongelooflijk! Jullie hebben geen idee hoe dankbaar ik hiervoor ben. Toen ik zwanger was van mijn zoontje is mij verteld dat ik heel veel geluk heb dat het zo makkelijk ging. Ik heb nl. door een operatie na een ongeluk hele erge verklevingen in mijn buik. Hierdoor wordt de kans om (makkelijk) zwanger te raken toch wel een stuk kleiner. Ik wist dit, gelukkig, van te voren niet want ik had me daar zeker druk om gemaakt.

Ik hoop dat alles goed blijft gaan en ben erg benieuwd hoe deze zwangerschap zal verlopen. Ik ga uit van het ergste. Bij mijn zoontje ben ik 9 maanden lang ziek geweest. Met 28 weken moest ik stoppen met werken omdat hij ingedaald was en ik 1 cm ontsluiting had. En met 30 weken moest ik 6 weken plat liggen omdat de baarmoedermond aan het verweken was. Uiteindelijk is hij met 38 weken en 3 dagen geboren.

Als alles goed blijft gaan ben ik op/rond zijn tweede verjaardag uitgerekend.

Heeeeeeeeeeeeeeel veel succes allemaal.

Dikke kus van Syl

Hee Syl

Dus jij gaat ons ook al verlaten......ik wou dat ik met jullie mee mocht. Vind eigenlijk dat het nu ook wel zo'n beetje mijn tijd is....haha

Hee onwijijijijijijijijijijijs gefeliciteerd hoor.
Ik hoop voor je dat alles nu wat beter mag gaan.
Heel veel liefs Annet

Hoi Syl,
Ook van Harte gefeliciteerd!!
Je bent nu al de derde die ik feliciteer.
leuk hoor!! als het zo door gaat dan gaat het goed!!hihihi

en uh Annet jouw tijd komt ook echt hoor meid ik zal voor je duimen,
je bent zoveel op dit forum dat ik nu wel vind dat het bij jouw ook wel mag komen..Toch?
Niet dat je weg moet hoor hihivind het wel gezellig zo!
groetjes Renata

Gefeliciteerd! Fijne zwangerschap!
(weet je al een uitgerekende datum? Voor de zwangerenlijst.)

Groetjes, Kat

Bedankt voor jullie berichtjes!

Kat, ik verwacht dat ik rond 22 mei 2006 ben uitgerekend. Een termijnecho zal de exacte datum moeten bepalen, mijn cyclus was tussen de 28 en 31 dagen.

Kus Syl

Hoi Eijs.

Van harte meid!! Mijn nod is eigenlijk morgen, maar ik had gisteren een positieve test!! Als alles goed mag gaan ben ik dan op 24 mei uitgerekend..
Tot op het meiforum..

Liefs Bats

Wat een bofkont! Twee keer zwanger in ronde 1! Ik heb helaas niet zo'n mazzel. Eerste keer was het raak in ronde 22, nu zitten we pas in ronde 2. Volgende week hoop ik te verhuizen naar het juni forum. Ook ik ben niet zo actief omdat ik een clubje meiden heb ontmoet op het oktober2004 forum, waarmee ik nu nog steeds bijna dagelijks contact heb, dus ik weet wat je bedoelt Syl! Hele fijne zwangerschap, geniet ervan! En hopelijk blijf je deze keer bespaard van allerlei kwalen. Cato

Hoi Batsertje,

Jij natuurlijk ook van harte gefeliciteerd!

Cato, jeetje wat hebben jullie een geduld moeten hebben zeg. Wie weet gaat het nu wel sneller. Bij neef en zijn vrouw hebben er bij de eerste 5 jaar over gedaan. Ze liepen al wel in het ziekenhuis maar kregen nog geen behandelingen. Zij raakte zwanger na 3 miskramen. En de tweede was heel erg snel raak, waarschijnlijk ook omdat ze nog niet ontzwangerd was en de hormoonhuishouding anders was.

Syl

Terug
Bovenaan