wat een genieten maar.........................?

Sinds een paar dagen begonnen met groentehap heerlijk wat een kliederboel. fotocamera er bij en we hebben enorm gelachen om Jochem z'n bekketrekken , worteltjes geen s6.
Maar............hoe krijg ik toch de slabbetjes schoon niet op 60 graden maar hoe dan wel , heb er wel eens een topic oer gelezen maar weet het niet meer. HELP!!!!!!!!!!!!!!, want ik ind het geen gezicht half schone was. Jochem is morgen precies 5 maand en zit nu op 4 flessen laatste om 20.00 en slaapt tot 7.30 heerlijk!
Gewoon geprobeerd sinds een paar dagen en het gaat TOPPIE ( tot nu toe).

Groetjes Dianne

hoi hoi,

leuk he die hapjes. ook hier waren de wortels geen suuc6. bloemkool is favouriet. en wortel met aardappel dan ook wel weer.
ik behandel die slaben voor met een vlekken middel, of geef ze met mijn schoonmoeder mee, hihi.

Super dat Jochem die 4 flessen voldoende vind.
blijft altijd spannend of zo iets aan slaat.

groetjes smooty

Meteen na het eten de slab uitspoelen en er zijn gezicht mee poetsen (2 vliegen in 1 klap!) en dan nogmaals uitspoelen.
Of gewoon gekleurde slabjes, dan vallen de vlekken niet zo op ;-)

liefz Esz

Idd dit drama heb ik dus ook met die vlekken wat een ellende hè! Ik gebruik nu alleen de donkere slabben en spoel ze ook direct uit dat werkt t beste en de vanish vliegt erdoorheen hier!

Biotex voorwas, 60 graden wassen en in de zon hangen om te drogen. Bij mij zijn ze weer stralend wit. Maar heb nu geen potjes meer en dus ook geen vreemde vlekken.

Terug
Bovenaan