wat een gerommel...

Hoi Hoi

Nou het blijft hier rommelen hoor :S
Gisterenavond van 21-23 uur onregelmatige rug weeen toen is het even stil geweest.
Vannacht heeft het weer van 2-5.30 gerommeld, douchen enz niets hielp.. Ineens stoptte het weer.
Nu is het weer bezig sinds een half uurtje, weer onregelmatig en weer rug...
Gekke is is dat mijn buik gewoon soepel blijft (had dat bij de 1e ook)
Slik al 8 paracetamol per dag ivm de stuwing, iemand verders nog tips?!!

Gezien ze nog steeds onregelmatig komen en niet doorzetten, vliezen niet gebroken heb ik de gyn (nog) niet gebeld.
Grtz
 
Hoi hoi,

Hoever ben je???? spannend hoor... hoop voor je dat het 1 dezer dagen doorzet... steeds in spanning van weeën zitten is geen pretje.... niet te veel paracetamol slikken hoor.. is niet erg bevordelijk...
En ik zou als ik jou was gewoon voor de zekerheid ff de gyn bellen. ff uitleggen wat er de afgelopen dagen is gebeurt. en miss kun je ff komen en kijken ze of je al ontsluiting hebt enzo.

Succes

Liefs
 
Hoi Hoi

Slik de paracetamol icm Buscopan ivm nierstuwing. Heb er ook al 3x voor in het zh gelegen, afgelopen donderdag had ik een halve vingertop ontsluiting.
Wil geen mietje lijken door te bellen maar dit is al de zoveelste nacht en het komt en gaat :S maar mijn buik blijft soepel (net als bij de 1e...)
Pfff hoop dt het doorzet...
 
donderdag een halve vingertop... we zijn nu 4 dagen verder... gewoon ff bellen...
Als je belt ben je geen mietje... je bent zwanger!!! en miss kan hij/zij je wat meer tips geven..

Rustig aan!

Liefs
 
donderdag een halve vingertop... we zijn nu 4 dagen verder... gewoon ff bellen...
Als je belt ben je geen mietje... je bent zwanger!!! en miss kan hij/zij je wat meer tips geven..

Rustig aan!

Liefs
 
donderdag een halve vingertop... we zijn nu 4 dagen verder... gewoon ff bellen...
Als je belt ben je geen mietje... je bent zwanger!!! en miss kan hij/zij je wat meer tips geven..

Rustig aan!

Liefs
 
Na de zoveelste nacht ben je zeker geen mietje! Gewoon even bellen, het is allang geen donderdag meer ;-)

Succes en houd ons op de hoogte!
 
Net gebeld...
Ze kan me laten komen maar de kans is groot dat ik na een uur weer naar huis gestuurd wordt... omdat de weeen nog steeds onregelmatig komen...
Weer bellen bij breken van de vliezen of een uur lang iedere 5 minuten weeen die 1 minuut duren...
Pff wat een verzoeking zeg ben helemaal op :S
 
Terug
Bovenaan