Wat een goed begin van de dag...maar niet heus

Goede Morgen,

Vanmorgen de schik van mijn leven.
Ben net aan het aankleden en hoor een enorme klap en zoon lief begint heel hard te huilen.
Ik snel er naar toe...glij ik uit/strobbel op overloop en val zelf dus ook nog eens voorover boem op mijn buik. Au.
Zoon lief(nu even niet lief) was dus op commode geklommen op de lade gaan staan en commode dus gekiept.
Nou na dat kind getroost was en een boos woordje van mama mee opgeruimd had. Deed even alles zeer bij mij. Hand en knieën het vel eraf en wat nu voel het niet. Nee logisch denk ik dan. Even rustig aankleden verder en eten en kijken hoe ik mij dan voel. (niet gelijk in paniek denk ik dan) Gelukkig al vrij snel voelde ik weer beweging komen.
Voel het wel hoor, ook mijn rug wel een beetje, maar nu ik het kindje alweer gevoelt hebt ben ik weer wat bekomen van de schik, dus ga ik ook niet gelijk aan het bellen naar vk maar hou het wel in de gaten dan kan ik straks als ik ga twijfelen altijd nog even bellen.
Zo dat was mijn goede morgen.....nou ja...
Nu even niets...ja lekker even koffie drinken en bijkomen, straks nog gaan werken.

Groetjes Rianne

Je hart ging vast enorm tekeer!
Doe vandaag lekker rustig aan.

Ik ben een paar weken geleden op de bowlingbaan op mijn gier gegaan. Gelukkig belandde ik op mijn knieën i.p.v. mijn buik, maar mijn man was wel een beetje boos op mij. Voor hetzelfde geldt val ik op mijn buik.

xx

Pfff.....
Dat zou ook echt iets voor hier wezen...!!
Die peuter van mij word ook zo'n bengel...
Gister had hij snot in zijn neus, had alles eruit gehaald..
En hij bleef maar boren en zeggen brood in de neus.
Niet heb alle snot eruit gehaald.
In een keer lag er wat op zijn beven lip, wat denk je een stukje brood, wat meneer had opgesnoven...

Je kan je verloskundige bellen..
Waarschijnlijk krijg je dan een echo...
Kan je de kleine zien...

Doe rustig aan, Natasja

Ja das zeker een lekker begin van de maandag! En de week is nog maar net begonnen! Doe een beetje rustig aan, gelukkig voel je de kleine wel bewegen! Werkse nog ff! En als je het niet vertrouwd of gewoon even gerustgesteld wil worden bel je VK. Wie weet doet ze wel even een extra echo! Toytoy!

Liefs

Terug
Bovenaan