Wat een heerlijk mannetje!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

tot een paar weken geleden had Stijn als hij aan de borst lag geen andere intresses behalve drinken, drinken en nog eens drinken. Maar sinds een paar weken heeft hij ineens door dat die melkvoorziening aan mji vast zit en laat hij regelmatig even los om naar me te lachen, om dan vlug weer toe te happen en verder te drinken. Dat vind ik zo mooi om te zien en wilde ik even met julle delen. Wat is het ouderschap toch genieten.

Groetjes van marloes

hoi marloes,

puck doet dit ook sinds een paar dagen en ik vind het ook geweldig!!!!!!!!
ik wordt elke dag meer 'verliefd' op d'r.....

groetjes,
debby (mv puck 8-6-07)

Geweldig he!!!   Geniet er van!!!

Liefs denise

Tymo 1-6-07

geweldig is dat he!

Levi doet dat nu ook een week of twee en dat maakt het voeden wel heel gezellig vind ik hoor. Alleen ligt hij nu af en toe zo gezellig te zijn dat hij vergeet te drinken zodat ik af en toe op ontploffen sta. Maar ja zo'n big smile is het allemaal wel waard.

Hetzelfde vind ik 's nachts, af en toe wel balen als ik hem hoor en als ik dan de tijd op de wekker zie. Maar als ik dan in zijn kamertje kom en ik krijg zo'n ontzettend grote lach dan is het het allemaal wel waard.

groetjes chimene

Zeker is dat geweldig!!

Als ik 's ochtends wakker word van ons manneke, ben ik niet altijd even vrolijk, maar zodra dat ik dan zijn kamertje binnenkom en hij ziet maar gaat hij gelijk lachen, en dan echt met zo'n lachgeluidje!!
Dan kan mn dag niet meer stuk hoor, ben ik weer helemaal vrolijk!!

Groetjes Debby.

Hoi. Wat heerlijk als ze gaan lachen h'e.. Die van mij doet het sinds een paar weken, en hij is dan ook heus aan het terugvertellen.. Haha, soms komt er een heel hoog geluid uit zijn keeltje en daar schrikt ie dan zelf van om vervolgens maar weer te lachen.. Heerlijk!!!!!!!
Gr. Anne-Marie

Hoi,

Bas wil graag tijdens het drinken naar me kijken... Helaas laat hij dan mijn tepel niet los. Dat kan echt heel erg pijn doen, want op een gegeven moment is de rek er toch echt uit, maar inderdaad na zo'n lief lachje is die pijn weer vergeten en smelt ik weg. Soms vind ik het sneu voor mijn man, dat hij die bijzondere momentjes niet met zijn zoon beleefd, maar dan denk ik: "Ach, dat is mijn 'bataling' voor de borstvoeding.

Karin

Terug
Bovenaan