wat een hitte

A

Anoniem

Guest
hoi hoiiiiiiiiii

wat een hitte... willem mijn zoontje wil maar niet slapen.. als je hem op de grond legt begint ie te huilen want hij is moe.. maar in bed.. HUILEN HUILEN HUILEN..
zijn kamertje is donker er staat een vertilator aan.. dus super warm is het niet.. oke nog wel steeds 26gr..  maar wat te doen..

hoe doen jullie dat?

liefs Annemieke

hier hetzelfde!

hij is ook moe maar slaapt niet..

eventueel buiten wandelen

als je vlak bij bos woont of zo is ideaal

lekker in de schaduw

of gewoon wat wandelen geeft ook rust dan slapen ze maar iets minder

heb verder geen idee

succes

ook hier hetzelfde,

ik ga ook iets meer wandelen en de schaduw opzoeken, ik weet het anders ook niet......

Mijn zoontje heeft bet buiten in badje gezeten.
Hij vond het super en is lekker afgekoeld.
Daarna was hij ook erg moe dus hij slaapt nu wel, weet alleen niet voor hoe lang???!!!

Tja, het is een beetje lastig met dit weer,
zelf zou ik er ook niet aan moeten denken om met een dikke luier aan mijn kont in bed te moeten liggen met dit weer...

Ja moeilijk hè,gisterenavond was het bij ons boven 29 graden nu staat de babyfoon op 32 graden. Alles houd ik dicht maar de warmte komt toch binnen.
Teun ligt nu buiten in de schaduw in de kinderwagen.

Groetjes Mikkie.

Ik zit er eigenlijk aan te denken om Daan morgen in het campingbedje buiten te leggen. Boven is het inderdaad   heel erg warm. Moet ik er wel bij blijven natuurlijk, je moet er niet aan denken dat je kind uit je voortuin gejat wordt, de achtertuin ligt op het zuiden dus die is even niet zo fijn momenteel.

Ja, het was (is!) echt heet vandaag he!
Wij hebben sins een aantal weken rolluiken, dat scheelt wel heel erg moet ik zeggen!
Vorige zomer hadden we dat nog niet en hebben we in de hitte (toen 34 graden of zoiets) de babykamer gedaan en toen ook meteen besloten dat er rolluiken zouden komen!
Was echt niet uit te houden hier boven, maar nu gaat het wel.
Inderdaad, een badje koelt wel lekker af, en dan alleen in het rompertje in bed (zonder lakens, dekens of wat dan ook)
Of in de wagen of campingbedje in de woonkamer? Ik houd de gordijnen altijd dicht overdag met zo'n weer, dus bij ons in de huiskamer is het wel redelijk koel. Beter dan buiten in ieder geval!
Blijft het warme weer nog de komende dagen?

Nou, 't is inderdaad vreselijk broererig. Bij ons boven is het echt snikheet. Op de babykamer hebben we wel rolluiken, maar 't is nog echt smoor... Ik snak echt naar een buitje1
Vanmorgen had ik Naomi eerst in de box in de kamer gelegd, maar dat werd huilen. Toen maar naar buiten; In de achtertuin staat een heerlijk grote boom. Ze heeft op een speelkleed in de schaduw vervolgens heerlijk gespeeld.
de achterbuurvrouw was helemaal vertederd door haar enthousiaste gilletjes!
Maar slapen gaat minder; vanmiddag heeft ze hooguit een half uurtje geslapen. Normaal is dat wel  1 1/2 a 2 uur.
Maar kijken hoe we de komende dagen doorkomen.

Groeten,
Wilmi

Terug
Bovenaan