wat een huishouden

Hallo,

toen ik zwanger was had ik allemaal visioenen dat ik een geweldige huisvrouw zou worden!!!
en wat blijkt het is me heir toch een Huishouden!!!
overal ligt troep, er staat een berg afwas, de was ligt al een halve dag te wachten tot hij wordt opgevouwen.
de kleine ligt in zijn bedje te huilen. 1 kat zit op de tv, de andere zit water uit zijn bakje te vissen waardoor de hele vloer nat is. de voortuin staat vol onkruid, de achtertuin is half klaar, de partytent kapot gewaaid! en de auto bij de garage!

haha, mijn visioen is net even om zeep geholpen!!! en het interesserd me niet eens wat, want ik ben zo gelukkig met die kleine!!!

Anneke

Haihai

Wat een leuk berichtje! Ik kan me helemaal voorstellen hoe het is bij jou. Hier hetzelfde, hoor! Ik kijk niet zo nauw en vind de kleine het belangrijkste. Dan is het maar wat rommelig of is iets niet gedaan. Mijn man daarentegen is de poets van ons twee, die heeft daar meer moeite mee. Hij kan ook echt mopperen als het aanrecht een puinhoop is wanneer hij thuiskomt. Ik denk dan: ach... het was gezellig en druk met Loek. En toen het kon ging ik liever ook even slapen... whatever!
onze tuin is een puinhoop, dat wil je niet weten...

Hoi,
Eveline had hier eerder een topic over dat ze niks in het huishouden gedaan krijgt. Ik krijg ook niet zoveel gedaan, maar probeer het wel een beetje bij te houden. Ik heb wel ontdekt dat als je het meteen wegzet en  opruimt, het veel scheelt. Al is het alleen maar voor het oog.  Even snel een doekje ergens overheen halen helpt ook. En de was meteen opvouwen uit de droger. Dat scheelt veel strijkwerk zeg.....
Ik ben vrij makkelijk en kan het goed laten liggen. Vind de tijd nu met mijn mannetje veel belangrijker. Maar een beetje opgeruimd vind ik wel fijn, anders is het zo'n chaos.
Groetjes Veerle

hoi,hoi,
hahahhaha mooi verhaal!!! Ik heb die visioenen nooit gehad hihi! Hou niet zo van poetsen, maar hou wel van een opgeruimd huis. Dus ik probeer het wel een beetje bij te houden.
Nu Evi er is heb eigenlijk tijd zat maar toch ook weer niet .
Kan ook goed een dag lekker niks doen hoor. Wat vandaag niet komt komt morgen wel, dat is mijn motto hihihi.

groetjes Sonja

Mijn huis is netjes, maar onze tuin..... Wij zijn echt de schande van de   buurt denk ik (bejaardenbuurt dus erg nette tuinen). We moeten de ontzettend grote tui n nog aanleggen, dus vandaar. Maar ik doe het onderhoudsvriendelijk want ik houd van een nette tuin maar heb echt een hekel aan onkruid wieden. Dus maar een wilde tuin of zoiets, hihi. Met een zandbak en een schommel, een moestuintje..... Lijkt me super. Veel grote wilde planten waar je niets aan hoeft te doen, heerlijk. Nu nog beginnen met aanleggen

Terug
Bovenaan