Wat een jaar van reflux naar ic

<p style="box-sizing: inherit; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px; line-height: 20px; font-size: 14px; color: #1a130f; font-family: sofia-pro;">20 juni werd onze zoon geboren maar al snel bleek zware reflux waardoor die ook vaak spruw kreeg na de antibiotica kuren waren wij het zat deden puur bosbessensap en ja hoor werkte beter dan antibiotica maar de reflux anderhalf uur met fles bezig zijn kots ruimen waten we het zat kinderarts  bijgehaald maagzuur remmers en ja dat hielp maar toen merkte ik hij is benauwd werd opgenomen in ziekenhuis en ja hoor hart ritme stoornissen en zo zware slaapapneu dat zijn zuurstof naar 80 ging na veel onderzoeken leek het op ontrijping na een week mochten we naar huis maar helaas 3 weken later waren we er weer maar alleen heel iets anders 39 graden koorts doodziek hij was er blauw van en koud moest in zijn been geboren worden in zijn bot om infuus met antibiotica te plaatsen en daarna naar de ic uitslag was paar uur later acute nietbekkenontsteking wat was hij ziek bijna dood maar onze jongen bleek een vechter mocht snel weer naar de normale afdeling na 2 weken mochten we naar huis maar 6 dagen later waren we er weer met spoed en ja hoor weer nierbekkenontsteking en een hele andere bacterie toen kwam na paar dagen verpleegster Sandra en zei nu ben ik het zat ik ga naar zijn piemel kijken en at bleek voorhuid te strak kregen we crème en antibiotica na 5 weken mochten we naar huis en tot nu geen ontsteking meer gehad dus ouders let aub op voorhuid van je kleine jongen bespaart ver leed </p><p style="box-sizing: inherit; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px; line-height: 20px; font-size: 14px; color: #1a130f; font-family: sofia-pro;">Lian heeft nog steeds last van ademhalingstoornissen en wat meer hersenvocht dus hij is nog niet van ziekenhuis af maar gaat nu redelijk goed voeding loopt die wat achter kan bijv nog geen brood of stukjes eten dus krijgt nog 4 flessen melk en fruit en groente zonder stukjes maar hij wordt volgende week 1 maakt vorderingen </p><p style="box-sizing: inherit; margin: 0px; padding: 0px; line-height: 20px; font-size: 14px; color: #1a130f; font-family: sofia-pro;">Ik schrijf dit omdat ik het kwijt moet maar ook moeders te waarschuwen let op voorhuidje</p><p>Dit allemaal is nog kort samen gevat want is nog meer gebeurd en gevonden en komen nog onderzoeken</p>

Ik zie dat er een hoop is gebeurd, het staat er alleen heel chaotisch. Ik vind het lastig te vertalen. Bedoel je dat hij door de ontsteking bij zijn voorhuid de rest ook kreeg?? 

Wat een nare tijd hebben jullie gehad zeg. Ik vind het ook heel moeilijk lezen, misschien moet je interpuncties gebruiken. En let op voorhuidje? :S

Terug
Bovenaan