Wat een jaar

Meiden,

even een bezinning zo aan het einde van 2005.
2005 had ons jaar moeten worden. Helaas het werd het niet.
We hadden allemaal een mooie positieve test, maar na een aantal weken ging het mis.
Tranen met tuiten hebben we gehuild. Emoties hebben we gedeeld.

Hele verdrietige emoties, maar toch ook weer hele mooie emoties. Sommige van ons zijn weer zwanger en het gaat allemaal voorspoedig.

Ik wens alle meiden hier het beste. Dat de zwangere meiden hun kindje gezond en wel op de wereld zetten.
 Voor de andere meiden hoop ik dat er een positieve test komt en dat ze een fijne onbezorgde zwangerschap hebben, en dat ook zo zij snel van hun kindje kunnen genieten.

In ieder geval moet 2006 ons jaar worden.

Liefs
Miep

Ik doe mee hoor! Allemaal een gezond en vruchtbaar 2006 gewenst!

Na gister voor de eerste keer na mijn miskraam weer rode duiveltjes te hebben gezien kan ik ook met een schone lei beginnen :)

Liefs van Saskia

He miep,

Je bent toch echt zwanger geworden in 2005 hoor!!! Ookal zul je het prachtige resultaat pas in 2006 zien!!!
Steeds wanneer ik je naam lees denk ik weer terug aan de berichtjes die we schreven over rode puntmutsjes in je tuin en dat ze je zouden helpen je tuin mooi te maken voor de barbeque met je vrienden!!! Wat geweldig dat ze nu lekker wegblijven voorlopig!!
Hier hoop ik ze ook niet weer te zien voorlopig. Wij hebben 'prettige KLUSdagen...'.
He, laat echt 2006 ons aller jaar worden!!!
Zal nu es kijken of ik me nog in mijn kerstjurk kan wurmen....

Liefs Ineke

Ook ik sluit me hier volledig bij aan. Ben nieuw op dit forum. Erg aan het zoeken naar lotgenoten.
Ben afgelopen jaar 3x zwanger geweest en drie keer is het misgegaan. Hopelijk is 2006 wel het jaar waarin wij allemaal een beetje meer geluk hebben.
Een gezond nieuwjaar voor iedereen

He lieve meiden hier allemaal,

Ik ben het helemaal eens met Miep. Hopelijk krijgen we volgend jaar allemaal dikke buiken. Maakt me niet uit hoe dik ie wordt, als het maar is omdat er een kleine meid of menneke in aan het groeien is.
Zal wel eens tijd worden voor ons allemaal.
Laten we hopen dat het een heel erg goed jaar wordt. Waarin we van volle teugen kunnen gaan genieten van een zwangerschap en misschien ook al van een baby!!

Liefs Natas

Terug
Bovenaan