Vandaag leek het best oke te gaan met Margo. ze at weer, dronk prima en ze dacht zelf wel dat ze vandaag weer naar school kon. Tot even na de lunch...... ze had kennelijk iets te veel gegeten en gedronken: dat kwam er dus weer uit! Op zich geen ramp maar voor haar genoeg om weer te gaan hyperventileren want ze was bang om weer het zkh in te moeten. Gevolg hiervan: alles wat ze daarna gegeten heeft is er weer uit gekomen. We hebben alles geprobeerd, begrip tonen voor haar angst (en dat begrijpen we ook écht), verdrietig worden, boos worden, dwingen om toch te eten en drinken, echt álles maar ze blijft spugen!
We hebben het nu maar losgelaten..... dan eet ze maar niet, als ze maar drinkt. Hopen dat ze daarvan wat rust krijgt. Ze ligt nu in bed te slapen.
Connor zit middenin zijn sprongetje, al vind ik het wat vroeg daarvoor (bijna 17 wk) dus die is zooo ongelukkig als ie niet wordt vastgehouden en weigert ronduit om te gaan slapen op de dag. Zelf moest ik vanmiddag met deze twee in de snikhete auto op weg naar de huisarts voor mezelf. Ik blijk een schimmelinfectie aan mijn tepel te hebben en dat doet wel zo verrekte zeer (vooral met voeden!) dat ik even zeker wilde weten wat er aan de hand was. Door al dit gedoe ben ik toen hij thuis kwam vanavond mijn man huilend in de armen gevallen en nóg voel ik me !@#$%^&*
Sorry voor het gezeur hoor, maar moest het ff kwijt!
We hebben het nu maar losgelaten..... dan eet ze maar niet, als ze maar drinkt. Hopen dat ze daarvan wat rust krijgt. Ze ligt nu in bed te slapen.
Connor zit middenin zijn sprongetje, al vind ik het wat vroeg daarvoor (bijna 17 wk) dus die is zooo ongelukkig als ie niet wordt vastgehouden en weigert ronduit om te gaan slapen op de dag. Zelf moest ik vanmiddag met deze twee in de snikhete auto op weg naar de huisarts voor mezelf. Ik blijk een schimmelinfectie aan mijn tepel te hebben en dat doet wel zo verrekte zeer (vooral met voeden!) dat ik even zeker wilde weten wat er aan de hand was. Door al dit gedoe ben ik toen hij thuis kwam vanavond mijn man huilend in de armen gevallen en nóg voel ik me !@#$%^&*
Sorry voor het gezeur hoor, maar moest het ff kwijt!