Wat een k** dag!

Vandaag leek het best oke te gaan met Margo. ze at weer, dronk prima en ze dacht zelf wel dat ze vandaag weer naar school kon. Tot even na de lunch...... ze had kennelijk iets te veel gegeten en gedronken: dat kwam er dus weer uit! Op zich geen ramp maar voor haar genoeg om weer te gaan hyperventileren want ze was bang om weer het zkh in te moeten. Gevolg hiervan: alles wat ze daarna gegeten heeft is er weer uit gekomen. We hebben alles geprobeerd, begrip tonen voor haar angst (en dat begrijpen we ook écht), verdrietig worden, boos worden, dwingen om toch te eten en drinken, echt álles maar ze blijft spugen!
We hebben het nu maar losgelaten..... dan eet ze maar niet, als ze maar drinkt. Hopen dat ze daarvan wat rust krijgt. Ze ligt nu in bed te slapen.
Connor zit middenin zijn sprongetje, al vind ik het wat vroeg daarvoor (bijna 17 wk) dus die is zooo ongelukkig als ie niet wordt vastgehouden en weigert ronduit om te gaan slapen op de dag. Zelf moest ik vanmiddag met deze twee in de snikhete auto op weg naar de huisarts voor mezelf. Ik blijk een schimmelinfectie aan mijn tepel te hebben en dat doet wel zo verrekte zeer (vooral met voeden!) dat ik even zeker wilde weten wat er aan de hand was. Door al dit gedoe ben ik toen hij thuis kwam vanavond mijn man huilend in de armen gevallen en nóg voel ik me !@#$%^&*
Sorry voor het gezeur hoor, maar moest het ff kwijt!

Als ik dat zo lees is het idd zo'n lekkere piep dag geweest ooh wat erg.......
En ooh wat zielig voor margo.....een terugslag tjee weet je laat het maar ff los en geef d'r maar wat ze lekker vind bijv vla, yoghurt enz of ijs is wel ff niet zo gezond maar is vocht en voeding tegelijk behalve het ijs dan.....
Hoop dat je vandaag een betere dag hebt!
Kop op he

liefs louise

Hey,
Wat vervelend zeg, arme Margo, die wil natuurlijk de laatste week niet missen (leukste week van school) en dan moeten spugen, zal ook wel van de spanning kunnen komen, heeft mijn oudste ook last van!
Als ze maar drinkt idd, dat is het belangrijkste, evt kun je wat soep maken en als ze er geen stukken in wil zet je even de blender erop, krijgt ze toch de nodige vitamines binnnen ;-)
Misschien voelt connor ook wel de stress en zorgen die jullie de afgelopen week hebben gevoeld, kindjes zijn daar gevoelig voor!!

Heb je een zalf gekregen voor je tepel? Smeer je het mondje van Connor ook in? Ja die spruw kan behoorlijk pijn doen, heb het bij de oudste en nu bij ons meisje zelfs 7-8wk gehad ;-( Hopelijk keert bij jullie snel de rust weer terug!
En je mag altijd even gal spugen hier, dan ben je het een beetje kwijt!!
Liefs MJ

IDD gewoon lekker klagen dat mag hoor!
Wij hebben nogsteeds de vervelend hormon in onze lichaam en wij zijn ook nog moe van alles.je heeft twee kindtjes en dat maak ook iets druk.je voelt niet lekker.
Blijf rustig en probeer in jou dagelijks bezigheiden iets leuks aan denken dat maak de dag beter jijiji.
succes met jou kindtjes en met jou.
Tips: probeer te kolven een paar dagen totdat jou borst rust krigt dat help enorm .
Lief Emi

Is geen gezeur hoor, kan me helemaal voostellen dat dit een KUT dag voor je was. Hoop dat margo heel snel stopt met spugen en jij van je tepel schimmel afkomt.

Soms ff een potje janken is ook wel lekker!!

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan