Wat een k***** Forum

Jeetjemina ik zie overal alle berichten en nieuwe topic 2 of 3x instaan. Wat een k***** forum!
Of ligt het aan mij?
Ik bedoel.... Als ik achter pc zit en manlief achter laptop, dan heeft pc problemen met internetverbinding. Zit ik achter laptop en hij achter pc, dan heeft laptop er problemen mee.
De dvdspeler reageert op de afstandbediening van de tv, die springt te pas en te onpas aan. Behalve als ik hem aan wíl.
Dusse zal het aan mij liggen? Hahahahahaha
Techniek, wat moet je ermee! Pen en papier, dát waren nog eens tijden hahahaha.

Oooh in 1x! Wat knap :)
Ik druk op versturen en dan kopiër ik bericht en ga eigenlijk gelijk weer naar de mamavlub voorjaar 2008. Hij staat er vaak al wel in, terwijl als je wacht op bericht dat ie geplaatst is, het uren kan duren. Misschien tippie?
Logisch is anders.... Zal wel een man gemaakt hebben, die hebben andere logica dan ons hahahaha

Hoi hoi...nou het is echt irritant. En toevallig wordt dit topic nou maar weer net 1x geplaatst....
Het is al vervelend dat het topic waar de laatste reactie op is niet naar boven komt zoals "vroeger", maar nu verdwijnen topics helemaal snel naar achter, omdat ze soms 2 of 3x worden geplaatst. En dan zoveel dubbel. Het wordt er echt steeds slechter op hier .Pfff, probeer er maar overheen te lezen.
En wat jij doet Irene, kopieren en dan opnieuw klikken doe ik idd ook al. En dan zie je dat inderdaad soms je reactie al is geplaatst.
Groetjessss

hey,
Was me ook al aan het irriteren sinds we verplaatst zijn, heb gister maar een mailtje gestuurd naar JG, zeker over dat dubbel plaatsen ja, dat is zonde, alles verdwijnt zo snel!!
Nog geen reactie gehad, laat het wel weten!
Ga nu maar eens lekker slapen!
Groetjes

hey,
Was me ook al aan het irriteren sinds we verplaatst zijn, heb gister maar een mailtje gestuurd naar JG, zeker over dat dubbel plaatsen ja, dat is zonde, alles verdwijnt zo snel!!
Nog geen reactie gehad, laat het wel weten!
Ga nu maar eens lekker slapen!
Groetjes

Ik word er ook heeeeeel chagerijnig van!!!! #$%$^@%#@#%#%^@#$##@!&^^&%$%@!!!
Mailen heeft geen zin :eek:s Ik heb mistens een maand geleden ook al gemaild, maar nog steeds niks gehoord. Misschien moeten we overstappen naar een ander forum..... maar dat zal ook wel lastig zijn..... Blijven hopen op verandering dan maar....

Terug
Bovenaan