Wat een k*t weekend

TWD

New member
Zoals de titel al zegt wat een kut weekend zeg, zoals eerder gemeld donderdag gehoord dat mijn ouders uitelkaar gaan. Mijn moeder is op dit moment alleen maar met zichzelf bezig en er totaal niet voor ons, mijn broertje heeft nog helemaal niets van haar gehoord. Dat was het begin.
Vrijdag redelijk rustig dagje verder.
Zaterdag op verjaardag bij een nichtje van mij, gast haar kat dood zo tussen de visite dus nichtje helemaal overstuur en tja iederen eigenlijk wel want waren allemaal helemaal weg van dat beestje. Morgen dus waarschijnlijk met haar mee naar dierencrematorium.
Kreeg ik vandaag te horen dat een ander nichtje van mij en haar vriend ook uitelkaar zijn. Opzich geen grote ramp maar ze hebben een kleine van 9 maanden. En hij is gezellig terug naar zijn ex.
Daar dus geweest vanavond, en ja hoor hij had nog haar id met aks gevolg dat ze die wou hebben en daarbij aangevallen werd door die ex van hem. Nichtje helemaal overstuur en bang en ik zat trillen van boosheid dat ik niet bij haar was/ kon zijn op dat moment. Moest op dat moment ff aan mezelf denken en aangezien we weten dat die vrouw niet helemaal spoort wou ik mijn kindje niet in gevaar brengen. Mijn nichtje begreep dat natuurlijk wel, en ze weet ook dat ik er anders bij was geweest.

Al met al een klote weekend. Ik ga nu naar woensdag toeleven heb ik eindelijk mijn termijn echo.
Beetje lang verhaal maar moest het ff kwijt.

 
Hai lieve cloewja,

Wat een verhaal zeg! Ik heb ze beide gelezen maar meid....ik heb er echt geen woorden voor! Zoveel verdriet en ellende, wat kan een mens allemaal hebben zeg! Ik vind het wel goed dat je in een mogelijke gevaarlijke situatie voor jezelf en je kindje hebt gekozen. Dat zal je nicht idd ook wel hebben begrepen.

Ik wou dat ik tegen je kon zeggen: "het komt allemaal wel goed" maar als ik je verhaal zo lees dan heb ik daar helaas een hard hoofd in. Ik hoop dat je in elke situatie die nu gaat komen, die stress geeft, toch voor jezelf kiest want al die spanning en verdriet kan niet goed zijn.

Ik wens je heel veel sterkte en hopelijk keert de rust gauw terug, op wat voor manier dan ook!
Veel plezier woensdag en voor nu, zou ik je lekker daar op focussen en de rest komt later wel weer meid.

Dikke knuffel Lynn.
 
Ik sluit me helemaal bij lynn aan.
Wat naar meid!
Je kindje is nu het belangrijkst focus je daar maar op. Woensdag termijn echo leuk hoor. Ik heb dan ook een echo maar nog niet de termijn echo. Ben woensdag 9,3.
 
Terug
Bovenaan