Wat een k.u.t forum

Sorry dat ik zo grof ben hoor maar ik word er helemaal gek van. Typ je een heel bericht word het helemaal niet geplaats en dat is nu al een paar dagen zo.

Ook is het zo dat sommige berichten al een reactie hebben gehad, wil ik dan reageren en verstuur ik mijn reactie dan komt en mijn reactie er niet te staan maar is ook de eerdere reactie van een andere weg.

WAT IS ER AAN DE HAND, HEEFT ER DAN NIEMAND CONTROLE OVER DIT FORUM.

Het is echt zo vreselijk irritant, en ik weet zeker dat ik niet de enigste ben.
 
Nee,begin nu ook echt niet goed te worden!!!!
Er zijn al een paar dames die al een email naar de redactie hebben gestuurd maar dit lijkt ook niet te werken.
Slaat toch helemaal nergens op!
 
Ja, ik begrijp je frustratie, echt ontzettend irritant! Ik word er ook echt helemaal gek van en heb al twee emails gestuurd naar de redaktie. Uiteraard geen reaktie... Ik krijg echt nooit een reaktie van hun op mijn mails, echt onbeschoft, maar ja, wat doe je eraan?
gr. Monique
 
Zeur toch niet zo! normaal gesproken werkt het als een trein. Wees blij dat het normaal gesproken goed gaat.

Misschien zijn het wel vrijwilligers ofzo die dit forum bij houden en hebben ze even geen tijd. Denk dat je zo'n chaos niet met een dag heb opgelost.

Het is inderdaad best irritant, maar om nou zo tekeer te gaan...
 
Normaal gesproken?? Kom nu ongeveer 2 en halve maand op dit forum, en als ik er al op kon komen, heeft het 3 van de 4 keer niet correct gewerkt! reacties die zouden zijn 'verwerkt' staan er niet op, vragen of onderwerpen die je toevoegt worden niet geplaatst, etc. etc. de site an sich is erg leuk, het is alleen wel jammer dat er zoveel dingen mis gaan...
 
Terug
Bovenaan