wat een kl#te nieuws

A

Anoniem

Guest
nou , onze dag kan niet meer stuk.....we hebben van de ha te horen gekregen dat het zaad niet van goede kwalitiet is.....
das is op zijn zachts uitgedrukt k.u.t., wij willen dit zo graag !!!!!, net als jullie trouwens maar dit is niet leuk meer.

ik weet even niet goed hoe ik hier mee moet omgaan, mijn man is al helemaal depri na dit bericht .. ik ga maandag naar de ha voor verwijsbrief gyn.

bij mij zal hopelijk alles wel goed zijn want ik heb al 2 meiden van mijn ex, maar nu ga ik toch ook aan mezelf tweifelen.

ik zit er helemaal doorheen, heeft iemand dit ook meegemaakt ???
ik denk dat ik na het lezen van evt reactie's op mijn berichtje even stop op het forum, het is te confronterend ....
kreeg gister ook nog een leuk berichtje ,mijn schoonzusje is zwanger van het 3de kindje... moeilijk hoor zeker na deze uitslag.
ik wens jullie veel sucses met zwanger worden en als er iets poitiefs te melden valt dan laat ik het weten.

daan

Hoi meis,
Wat erg voor jullie zeg!!!
Snap dat je daar erg shit over voelt, voor je man ook niet leuk!!!

Wens heel veel sterkte en hopelijk is er een andere manier om jullie wens te laten uitkomen!!!
Ben er stil van!!!!!!!!!!

Liefs Sandy

nou wat een klote nieuws inderdaad.
maar tegenwoordig kunnen ze heel wat.
heel veel sterkte met alles.
en als je je ei kwijt moet, dan zien we je gewoon weer verschijnen!
dikke knuffel, want die zal je wel nodig hebben

Hoi hoi,

Jeetje wat een klote nieuws zeg daar zit niemand op te
wachten. Ik wens jullie heel veel sterkte toe.

Veel liefs Ronda

jeetje wat een kl*te nieuws zeg!
Ik wens jullie  heel veel sterkte met de verwerking hiervan.
Probeer positief te blijven er zijn zoveel andere mogelijkheden die ze misschien kunnen toepassen. Als je je verhaal kwijt wil zijn wij er natuurlijk  voor je!!
Heel veel sterkte de komende tijd!
Ik zal voor de duimen.
Liefs Mikkie

Hoi Daan,

wat een rotbericht vandaag. Echt super balen!!!!!
Wat zullen jullie er de pest in hebben.
Maar het is vast niet het einde van  ......., er zijn nog zoveel mogelijkheden. Maar ja, daar heb je nu ff geen boodschap aan.

Meid heel veel sterkte met het verwerken van dit nieuws!!!

Liefs,
Mienetje

P.s: je nod is toch 17 mei, hoe staat het met je misselijkheid en ander kwaaltjes?? Nog hoop voor deze maand of is die nu vervlogen???

Hoi Daan,

Ik weet precies hoe je je voelt, wij kregen ongeveer 7 jaar geleden precies hetzelfde nieuws. Je leven staat helemaal op zijn kop. Wij hebben daarna verschillende KI behandelingen gehad en daarna IVF met ICSI. Gelukkig lukte de 2de behandeling en raakte ik zwanger ( mijn zoontje is inmiddels 3 jaar). Toen hij ruim een jaar was begon het bij ons toch weer te kriebelen en wilde we toch voor een tweede gaan, omdat ons al duidelijk verteld was dat op de "normale" manier zwanger worden er voor ons niet inzat, lieten we ons weer op de wachtlijst zetten. Ons intakegesprek zou op een maandag plaatsvinden, maar deze afspraak heb ik kunnen afzeggen omdat het onmogelijke gebeurd was, ik was spontaan zwanger. Dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Achteraf werd gezegd dat dit waarschijnlijk kwam doordat ik al een keer zwanger was geweest en het lichaam dan "beter reageerd". Ik hoop dat jullie dit geluk ook mogen hebben.

Ik wil jullie heel veel succes en sterkte wensen met het verwerken van dit slechte nieuws.

Heel veel lieve groetjes

he daan,

ik weet heel goed wat je nu door maakt!
wij hebben het zelfde probleem gehad, ik weet niet in welke ronde jullie nu zitten maar bij ons waren het er 8 tot het raak was.

mijn vriend heeft ook minder kwaliteit zaad,doordat hij vroeger een  steen in zijn zak gesmeten geeft gekregen,  
wij zijn bij de gyn geweest en daar krijg je nog meer onderzoeken, om te kijken hoe het bij jou zit....moet je niet bang voor zijn.

laat je door dit neuws niet uit het veld slaan, hebben wij ook niet gedaan en ben nu ondertussen 24 weken zwanger!!

heel veel succes ermee,

groetjes brigit

Terug
Bovenaan