Wat een KL?TE weekend

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

sorry dat ik de laatste paar dagen weinig op het forum heb gezeten. Wij hebben een heel naar weekend achter de rug.

Afgelopen woensdag op donderdagnacht werd ik ziek. Buikgriep. We hebben Maaike toen voor een nachtje naar Henk zijn ouders gebracht en daar werd zij ook ziek. Het kwaad was al geschied ik had haar al aangestoken.

Vrijdag leek het weer wat beter met haar te gaan en zaterdagochtend leek ze eigenlijk al weer beter. Ik was ook weer beter trouwens. Maar helaas zaterdagmiddag hield ze helemaal niets binnen. Ze moest elke keer ontzettend spugen en dat ging dan echt met hele golven (sorry voor de uitleg).

Zondagochtend was ze ontzettend sloom en heel erg hangerig en huilerig. Ook wilde ze niet meer drinken en als we dan met heel veel moeite iets binnen hadden gekregen dan kwam het er ook weer uit. Inmiddels was ze ook aan de dunne (en dan heel erg dunne) en hebben we toch de weekend dienst gebeld. We konden gelukkig vrij snel terecht en we werden ook meteen geholpen. Gelukkig werden we ook direct serieus genomen en konden we meteen door naar de Spoed Eisende Hulp van het ziekenhuis.

Hier werd al vrij snel besloten dat ze haar toch voor een nachtje op wilde nemen. Ze heeft dus van zondagmiddag tot vanmiddag in het ziekenhuis gelegen. Ze hebben daar door steeds kleine beetjes drinken aan te bieden kunnen voorkomen dat ze uitdroogde en gelukkig bleek ze tussen de middag ook al weer 200 gram aangekomen ten opzichte van toen ze gisteren werd opgenomen en ze hield ook weer wat binnen en we mochten dus naar huis.

Helaas gaat het nu thuis weer een beetje moeizaam met het drinken en is ze ook weer gaan spugen maar ze blijft nu gelukkig wel alert en redelijk vrolijk. We blijven nog even contact houden met het ziekenhuis en morgen hebben we weer even telefonisch overleg. Maar eigenlijk hopen we dan te kunnen zeggen dat ze weer wat wil drinken en dat dat ook binnen blijft.

Het is een heel verhaal geworden maar ik wilde het eigenlijk even kwijt.

Groetjes
Inge

Meid je mag ALTIJD je hart luchten!!
En je hoeft je neit te verontschuldigen hoor!

Ik hoop datjullie meisje snel weer beter is!!

Liefs Saskia
mv Rik 04-07-07

Hi meid,

Das inderdaad een *&*%+@#   weekend. Heel veel sterkte en beterschap voor je meisje.

Groetjes Patricia

Hoi meid,

jeetje wat kan er in een paar dagen tijd veel gebeuren zeg!!
Ik moet er niet aan denken dat Dylano in het ZH moet blijven, dus ken me goed voorstellen hoe dat je jezelf gevoeld hebt.
Maar gelukkig hebben ze daar experts, en is je kleine meid nu weer thuis
Ik duim voor jullie dat ze het goed blijft doen, zodat ze niet weer naar het ZH moet.

Ik wens jullie heel veel sterkte!!

En je mag altijd je hart luchten!!

Debby.

He Inge

Wat ontzettend vervelend voor jullie en de kleine!!!!
Ik hoop dat het snel beter met haar gaat. Wat een zorg weer om zo'n kleintje he!!!!

Je hoeft je echt niet te verontschuldigen dat je even niet geweest bent of voor het lange verhaal, daar zijn wij toch voor.
Je kunt hier allllllllllltijd terecht.

x Naomi x

Hoi,

Dat is inderdaad geen leuk weekend. Dit wens je je kindje natuurlijk niet toe. Ik hoop voor je dat ze snel weer beter is.
Groetjes lynn

Hoi,

Dat is inderdaad geen leuk weekend. Dit wens je je kindje natuurlijk niet toe. Ik hoop voor je dat ze snel weer beter is.
Groetjes lynn

hoi meis,

ik heb een paar weken geleden het zelfde probleem gehad.
omdat samir veel bleef spugen van vrijdag op zaterdag hadden we ook de weekend dienst gebeld.
we kregen toen het advies om elke keer een klein beetje te laten drinken.
zaterdags is hij ook met diaree begonnen.
en na het weekend ging het wel wat beter tot de dinsdag.
toen begon hij weer te spugen.
ik van de ah medicijnen tegen het uitdrogen gehad en is het wel beter gegaan met hem.

groetjes saloua

Terug
Bovenaan