wat een kl*te-weer zeg!

Lekker vrij zo met Pinksteren??? Kunnen we met die regen hier niks beginnen!!!
We zouden met de kinderen naar een speeltuin met terras gaan, maarja, dat is nu dus geen goed idee..... En in de overdekte speeltuin kan je nu wel over de koppies lopen denk ik zo (en daar kan manlief niet zo goed tegen, haha). Daarom zit ik nu maar even te forummen, kan ik hier lekker klagen, hihi! Dan maar thuis blijven, lekker knutselen met de oudste. Ach we vermaken ons wel weer. Ben benieuwd wat jullie vandaag allemaal doen met de kinderen.
groetjes van Ruth

hoi ruth
wij zijn gisterenochtend naar katwijk vertrokken waar mijn ouders op vakantie zijn.lekker over de boulevard gewandeld en uit eten geweest.boas heeft zich voorbeeldig gedragen in het restaurant en ook prima geslapen in t campingbedje.al was t wel wat koud in de caravan snachts.en vanmorgen was t aan de kust stralend weer en zijn we over t strand gewandeld en ergens koffie gedronken.we zijn nu net weer een uurtje thuis en hier is er inderdaad weinig aan.maar onze minivakantie was zeer geslaagd!!
groetjes kari

Ja, saai he. Hier is het ook regenachtig en bewolkt. Alhoewel ik ook wel vaak zat thuis binnen ben als het mooi weer is, maar het is dan meer het gevoel dat je een keus hebt. Wij hebben net lekker samen een filmpje gekeken en ik zit nu weer even hier.
Verder lekker niks vandaag. Is ook wel eens heerlijk.
Groetjes Veerle

hoi

hier (aan zee) was het za en zo ook mooi en droog weer. we hebben wat kleine klusjes gedaan in huis. lekker wezen shoppen

vandaag was bewolkt en af en toe regen.
we zijn lekker wezen zwemmen met z'n allen en de kleine heeft lekker geslapen in de maxi cosi 12.30 thuis. (hij heeft ook ff gezwommen hoor)
het hele spul naar bed en lekker bij lopen kletsen met mijn man.
hadden we een tijdje niet meer gedaan
heerlijk rustig weekend

groetjes annegien

Terug
Bovenaan