Vandaag een echo gehad. Ik was dacht ik 11 weken. Heel het weekend al een gevoel gehad dat het niet goed zat. Klein beetje bloedverlies gehad. Dacht dat dit aan de verkoudheid lag en het vele niezen, maar helaas niet. Op de echo was een vruchtje te zien dat bij een zwangerschap hoort van 6 weken en niet bij een zwangerschap van 11 weken. Ook geen hartje dus. Ik heb het gevoel dat mijn lichaam me dus echt voor de gek heeft gehouden, want het was dus al 5 weken geen zwangerschap meer en voor mijn gevoel al die tijd nog wel.Echt super klote!!! Je hebt toch al flink wat plannen gemaakt en ook aangezien je tegenwoordig al heel vroeg de kraamhulp en de kinderopvang moet regelen. Het was net of de grond onder onze voeten vandaan geslagen werd. Helaas dus geen septembermama meer.
Ik wens iedereen een hele fijne zwangerschap toe en hopelijk kan ik binnenkort weer lekker met jullie meelezen als aanstaand mama!
Liefs Juud
Ik wens iedereen een hele fijne zwangerschap toe en hopelijk kan ik binnenkort weer lekker met jullie meelezen als aanstaand mama!
Liefs Juud