Wat een klap in ons gezicht!

Vandaag een echo gehad. Ik was dacht ik 11 weken. Heel het weekend al een gevoel gehad dat het niet goed zat. Klein beetje bloedverlies gehad. Dacht dat dit aan de verkoudheid lag en het vele niezen, maar helaas niet. Op de echo was een vruchtje te zien dat bij een zwangerschap hoort van 6 weken en niet bij een zwangerschap van 11 weken. Ook geen hartje dus. Ik heb het gevoel dat mijn lichaam me dus echt voor de gek heeft gehouden, want het was dus al 5 weken geen zwangerschap meer en voor mijn gevoel al die tijd nog wel.Echt super klote!!! Je hebt toch al flink wat plannen gemaakt en ook aangezien je tegenwoordig al heel vroeg de kraamhulp en de kinderopvang moet regelen. Het was net of de grond onder onze voeten vandaan geslagen werd. Helaas dus geen septembermama meer.

Ik wens iedereen een hele fijne zwangerschap toe en hopelijk kan ik binnenkort weer lekker met jullie meelezen als aanstaand mama!

Liefs Juud

Hoi Juud, wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd om alles een plekje te geven. Ook ik had afgelopen september bij de 12 weken een vruchtje in mijn buik die niet verder was dan 6 weken. Weet dus precies hoe je je voelt. Troost je ben nu bijna 16 weken zwanger dus het kan heel raar lopen.

Groetjes,
Patty

hoi juud
jeetje dat is toch wel het ergste wat je kan zien op de 12 weken echo..
wat moet die klap hard zijn aangekomen bij jullie.
en idd je moet met alles al zo vroeg zijn,wat je zegt kinderopvang enz enz
ben nu zelf 14 weken zwanger en moet er niet aan denken
ik wens je heel veel sterkte toe,en als je behoefte heb om te praten moet je dat gewoon doen,zoek iemand bij wie je je verhaal wel 100 x mag doen..
denk dat je er ook goed aan het gedaan om je verhaal te vertellen op dit forum,want veel heel veel mensen zullen je zo ook hun steun sturen,hopelijk heb je er wat aan,
ik hoop ook dat je weer snel lekker kan mee kletsen hier..
ik wens je veel geluk en hoop toe..

groetjes mirella

Terug
Bovenaan