wat een leuke reacties allemaal....

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

ik heb vorige week mijn eerste bericht geplaatst en ik kreeg meteen een
aantal zeer leuke reacties van jullie... Leuk om met mensen te kletsen,
die hetzelfde meemaken als ik..

Ik vertelde dat komende donderdag na de gyn. moet vanwege het
uitblijven van mijn menstruatie nadat ik 4 maanden geleden gestopt ben
met de pil. Ik heb 10 jaar de pil geslikt. Een aantal
zwangerschapstesten blijven helaas maar negatief.... Ik zou zo graag
willen....!!!

Soms lijkt het alsof ik er wel erg veel mee bezig ben, misschien soms
wel te veel. Ik heb afgelopen nacht zelfs gedroomd over mijn bezoek aan
de gyn. Herkennen jullie het zelf ook???

Nou ja, zo gauw ik meer weet dan laat ik het jullie weten (en trouwens
ook als ik niet meer weet, maar dan om alleen maar tegen jullie aan te
kletsen)

Liefs,

Miranda (25 jaar)

Hoi Randa,

Ik vind het logisch hoor, dat je er zoveel mee bezig bent. Ik had dat zelf ook, en volgens mij heeft iedereen dat wel. Het gebeurt toch in jouw lijf, en dan kunnen mensen wel zeggen  'laat het los', maar dat is onzin. Zeker als je een bezoekje aan de gyn voor de deur hebt, dat maakt het volgens mij dubbel spannend!!
Ik wil je in ieder geval heeeeel veel succes wensen en misschien helpt het je als je bedenkt dat je er mee bezig mág zijn! Dat geeft mij in ieder geval wat rust (nou ja... voor zover je dat rust kan noemen haha).

Groetjes Tjitske

Hoi, hoi,
Ik ben zelf vorig jaar september gestopt met de pil, maar zoals je  niet zo vaak hoord  had ik meteen weer een regelmatige cycles. Tot tegenstelling van mijn 2-ling zus. Zij stopte overigens niet omdat zij zwanger wilde raken ( haar vaste relatie was over, en wilde voorlopig van de pil af ). Maar ook bij haar wil de menstruatie maar niet komen, zij brengt as woensdag haar eerste bezoek aan de gynecoloog.

Ik zelf heb 10jr de pil geslikt maar zoals ik al schreef heb ik elke maand mijn menstruatie, maar goed wij zijn al een tijdje bezig om die rode deuvels juist niet te krijgen!!

Hopelijk is je lichaam snel ontwent van alle troep die je jarenlang hebt geslikt en kunnen jullie zonder problemen gaan "klussen" voor jullie kindje.

Succes groetjes Mees

Terug
Bovenaan