wat een lol,pannenkoeken eten

Dit wilde ik even met jullie delen.
Nooit gedacht dat je er zo'n plezier aan kunt hebben om een ander te zien eten.
Gisteren wilden de jongens graag pannenkoeken eten na zwemles.Perfect,papa moest toch overwerken.Dus ik pannenkoeken bakken!
Aan gezien Joyce tegenwordig wil zien dat zij precies hetzelfde krijgt als ons en anders gewoon niet eet krijgt zij dus ook pannenekoeken.Het mag niet eens in de hakker of staafmixer,ik mag het nog net in kleine stukjes maken.
Ik had voor Joyce kleine stukjes gemaakt die ze dan zelf in haar mond kon stoppen.Alleen niet de hele pannenkoek in 1 keer voor het overzicht.Zodra ze door had dat zodra haar bord leeg was ik hem naar me toe schoof om hem weer te vullen begon ze te (vr)eten en zelf haar bord naar mij toe te werpen.
Heel komisch om te zien!
Al met al heeft ze bijna 2 pannenkoeken op.

Groetjes Jessica

Wat een heerlijk verhaal ik zie het echt helemaal voor me. Ik had nog een discussie met mijn man over pannenkoeken. Omdat Marissa pas 10 maanden is vroegen wij ons af of ze al pannenkoeken mag en onze conclusie is dat ze waarschijnlijk wel helemaal zelf gemaakte pannenkoeken mag (meel, melk, eieren) Maar geen kant en klare pannenkoeken of pannenkoeken van deeg waar alleen water bij hoeft. Maar we hebben het nog niet geprobeerd.
Maar wat een heerlijk eigenwijs vrouwtje heb je als ik het zo hoor. En wat fijn dat ze zo lekker kan eten

groetjes Linda

Hoi hoi,

leuk he om die kleintjes pannekoeken te zien eten!!!
roan is er ook helemaal gek van, inderdaad in kleine
stukjes en smullen maar.

@linda,
roan krijgt nu al  een paar maanden wel stukjes
 pannekoek en ik maak ze altjd zelf maar ook gewoon
 van meel waar je alleen maar water bij hoeft te doen,alleen
doe ik in plaats van water toch melk dan zijn ze net even
wat lekkerder...

groetjes mascha

Hallo,

ik vind het ook altijd een smakelijk zicht om Dylano pannenkoeken te zien eten. Hij vind het ook heerlijk!!
Dylano eet, lees: krijgt 2,5 pannenkoek. Dan wilt hij nog meer. Maar vind het zelf al zwaar op de maag liggen, dus dat zal bij hem uiteraard ook zo zijn.

Liefs Debby.

Hoi Jessica,

Hier ook zo'n pannekoekenmonstertje, eet ook met gemak ruim 1,5 pannekoek op.
Niks malen oid, gewoon in stukjes en lekker met de handjes eten.
gewoon een mooi gezicht om dat snoetje te zien glunderen als je het bord voor hem neerzet.

gr Saskia

Hier Jayden met een pannekoek, maar meneer wilde geen kleine stukjes maar zelf de pannekoek eten, hij had na ruim een halve trouwens al genoeg hoor.

Groetjes, Patricia  (Jayden 18-05-2007)

Terug
Bovenaan