wat een mannetje!!!!nu zijn jullie aan de beurt om te vertellen;)

A

Anoniem

Guest
we wisten natuurlijk al wel dat we een geweldig mannetje hadden,maar dit slaat alles,hij krijgt echt fratsen zoals:

* hij gaat nu tegen de bank aan staan met zijn buik,en als hij dan zijn dikke buik ertegen aan heeft geplet dan laat hij zijn handen los en probeert te klappen,echt een geweldig gezicht
* hij prikt nu zelf eten aan zijn vork en als het gelukt is gaat hij neplachen,echt van dat haaaaaaaaaahaaaaaaaaaahaaaaaaaaahaaaaaaaaaaa kijk mij eens vrolijk zijn en neplachen,maar wat is hij trots op zichzelf(en wij op hem)
* als hij niest zeiden wij altijd(hapetjoe)en nu zegt hij als hij klaar is met niezen aaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh echt geweldig!!!!
*als hij de afstandsbediening wil pakken en ik zeg nee die is van mama,dan schuift hij hem een stukje weg en lacht naar me,totdat ik niet meer kijk en hij er weer naar toe kruipt,en dat ik weer zeg neehee die is van mama!!!dan legt hij hem tegen zijn speelgoed aan en dan pakt hij zijn speelgoed en kijkt me aan zo van mama ik doe toch niks???!!!!
*we hebben een jonge babykaten aaron vind het geweldig maar wil het liefst misty(zo heet de kat)aan de staart door de keuken trekken,hij beseft niet dat dat haar zeer doet,maar ja wij pakken misty dan steeds op en zeggen tegen aaron aai aai aai dus nu aait aaron hem(lees pets pets pets,maar dan zachtjes en aaron zegt dan aaaaaaaaaaaiiiiii aaaaaaaaaaaaaiiii aaaaaaaaaaaiiiii

echt geweldig leuk deze leeftijd,meer mensen van deze trotse dingen???!!!!

groetjes nienke...trotse moeder van aaron 24-11-2006

Hier nog één hoor!

* Als mama niest wordt mama flink uitgelachen, ook als ze hoest schijnt dat heel erg lachwekkend te zijn
* De trap opklimmen is het leukste wat er is (traphekje past niet moeten we nog iets op verzinnen) en als ik er wat van zeg trekt ze zo'n 'ik die toch niets' gezicht
* Bij papa en mama's bed gaan staan en dan papa's wekker van het nachtkastje afgrissen is heel erg leuk, evenals hem dan maar naar het voeteneind te gaan verplaatsen
* Als ze de douche ziet is het meteen BAD en WATER, ze kwebbelt er de hele tijd over
* Als papa in de douche is en Anne wil ook, kruipt ze naar de douche deur en gaat keihard tegen de deur aan bonken net zolang totdat zij ook mag douchen of papa klaar is
* Ze pakt haar popje en gaat er dan echt mee zitten kroelen en dan die geluidjes erbij: aaaaaahhhhh, aaaaaaahhhh
* Borden op de grond gooien is ook heel erg leuk, vooral als ze dan breken (zijn al 2 plastic borden gesneuveld)
* Als mama haar luier wil verschonen en er zit een grote boodschap in lacht ze me helemaal uit (of is ze heel erg blij dta ze een schone luier krijgt)
* Als opa er is dan is de rest van de wereld niet meer interesant. Opa is alles.
* Ze kletst me de oren van de kop: papa, mama, pop, eten, bad, water, bed, Anne  en natuurlijk vooral opa. Het raarste wat ze ooit zei was 'Hallo Boef'. Dat zegt papa 's morgens altijd tegen haar voordat hij naar zijn werk gaat.

En natuurlijk nog veel meer.

Groetjes,
De trotse mama van Anne

Hé, leuk is dit! Ook erg leuk om van anderen te lezen. Wat zijn we dan trotse mama's hè?! Martijn wordt volgende week 10 maanden (hij is van 25-12). Wat leuke dingetjes van hem:
- Ook hier nog geen traphekjes, alle gewonne hekjes passen niet, dus hij kruipt rustig twee trappen op (als ik erbij ben) en gaat dan op zolder zoeken naar een derde trap, erg lief
- De wasmachine is geweldig, vooral als er een gekleurde was in zit kan hij er heerlijk naar staan kijken
- Hij heeft een speelgoedpoppetje dat de vorm van een cilinder heeft, met een helmpje op. Als je die over de grond rolt, rolt hij in rondjes. Dat is zijn lievelingsspeelgoed, hij laat 'em nu over tafel rollen en vandaag gooide hij 'em achter de verwarming (da's iets minder, want ik mag 'em er weer vandaan peuteren...)
- Martijn gaat in bad in de douchebak, die kunnen we als kinderbadje gebruiken. Op het moment dat we die aan het vullen zijn staat hij erbij te kijken en met z'n handjes in het weter te petsen. Hij kruipt er het liefst meteen in!
- Nieuwe hobby: onder het eten je sokken uittrekken en op de grond gooien, dan heerlijk over de kinderstoel heenhangen en naar je sokken zwaaien, echt heel grappig ziet dat eruit!

en zo kunnen we nog wel even doorgaan. Leuk om te lezen dat jullie kindjes al beginnen te praten. Hier is het nog tatata en mamamam...
Ik ben benieuwd naar meer verhalen!

hier ook een hele trotse moeder hoor:

- overal waar we zijn trekt Stijn zijn sokken uit en dan inderdaad op de grond gooien en ze nakijken
- als het traphekje openstaat klimt hij zo de trappen op
- bij tafel gaan staan met een speeltje die toch eigenlijk met twee handen bekeken moet worden en dan de tafel loslaten, staat hij zomaar los!!!!
- mamammamam, en papapapapap ( niet specifiek tegen ons)
- Zwaaien en dag   ( da) zeggen tegen alles en iedereen. als de katten de kamer uitgaan moet je natuurlijk dag zeggen
- Stijn is zo'n lekkere eter, dat mondje gaat voor alles open
- achter zijn eigen stoel aanlopen
- zoals hij staat te lachen in zijn bed als we hem eruit halen
- gewoon zoals hij is!!!!!\\

Carina

haha,ik vond het ook erg leuk en ben zeker benieuwd naar meer verhalen!
hier dan nog eentje van ons mannetje die me te binnen schoot net,

als aaron niet wil slapen dan trekt hij zijn pyamabroek uit en zijn sokken gooit die weg met al zijn knuffels en spenen(en dekbed als hem dat luk)en gaat dan met het gordijn staan wapperen die tegen de verwarmingsbuis aan tikt,en pakt dan zijn treintjes die op de vensterbank staan(het hele alfabet,dus hij kan even)en gooit dan alles op de grond en begint te zingen...maf kind!!!!o ja als het hem lukt dan tikt hij met zijn hand net tegen de muziekeend die boven zijn hoofd hangt en dan gaat hij er bij dansen en als je dan de deur open doet zegt hij aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhmet echt zo'n smile

smelt smelt smelt dan!!!!

groetjes nienke...

Terug
Bovenaan