wat een meevaller

A

Anoniem

Guest
hoi meiden!!!!

nou wat hadden wij net een meevaller,
we zijn vandaag even naar babydump in zwinderen geweest en hebben daar
een nieuwe buggy gekocht...... de mutsy spider black
de mutsy buggy was namijk in de aanbieding voor 159.- en ik vondt  deze buggy al een hele poos heel mooi maar we vonden hem eerst te duur maar omdat hij nu in de aanbieding was hadden we zoiets van, nou laten we maar eens gaan kijken daar.....
nou zijn we daar en hebben Bram in de buggy zitten en kijkt mijn man op het prijskaartje staat er 99.- terwijl dezelfde buggy erbij staat in een andere kleur en die koste wel 159.- dus we hebben die van 99.- maar meegenomen
de verkoopster keek ook zo op het prijskaartje van, huh klopt dat wel????
dat was dus helemaal een meevaller

liefs ilona

Hoi Ilona,

Altijd leuk toch dat soort meevallers!
Kun je van het verschil lekker gaan uiteten.....

Mooie buggy trouwens. Ik kende hem niet. Kun je hem klein inklappen?
Wij hebben een Maclaren Quest. Ik heb verder geen wagen meer, dus de buggy wordt veel gebruikt. Ik ben nog steeds blij met die aankoop. Ik hoop dat jullie er ook veel plezier van zullen hebben.

Groetjes, Karin

jaja heerlijk zulke meevallers
ja idd is de buggy klein in te klappen en makkelijk in de auto  te bergen

Lekker! Is altijd leuk als iets een keer meevalt!

groetjes Maris

Hoi hoi,

das idd een meevaller! En een harstikke mooie ding ook hoor! Dat hebben jullie goed gedaan.

Liefs Debby.

Hoi hoi,

Wij hebben destijds ook zitten twijfelen tussen die Mutsy spider en de Quinny Zapp.
Uiteindelijk hebben wij de Zapp gekozen omdat we die nog iets makkelijker in gebruik vonden dan die spider.
Wij hebben de Zapp ook goedkoper kunnen krijgen vanwege het kleurtje. Dat was toen ook een meevaller.
Leuk he, als je er eigenlijk niet op rekent maar dan toch iets nog goedkoper meekrijgt?

Groetjes,
Maike

Terug
Bovenaan