wat een mega dag gister!!!

A

Anoniem

Guest
het begon gisterochtend al,

ik naar zolder om de was te doen, ik neem goewan-mats dan altijd mee die gaat daar dan lekker spelen, nu dus niet! ik leg hem neer en hij kruipt er echt super snel van door!! niet tijgeren of iets wat lijkt op kruipen nee echt vol kruipen zoals een kindje van een jaar dat doet!!!! ik stond helemaal paf, beneden kroop hij ook al maar daar ligt laminaat en boven vloerbedekking een super ondergrond dus.

en savonds is hij voor het eerst echt helemaal zelfstandig gaan zitten, wel apart in een soort split maar helemaal zelf, en hij heeft het wel 10x herhaald. en of dat niet genoeg was tijgerde hij opeens heel snel naar een kastje en trok zich daaraan op!!!!! ook de eerste keer dat hij dat deed.wat een dag zeg

als we zijn kontje ondersteunde kon hij al zelf gaan staan en bij de zittende foto heb ik zijn beentje goed gedaan.

nu maar gelijk de bodem van de box omlaag

Wat kanp zeg! Het lijkt wel of ze eerst weken aan het oefenen zijn en opeens alles kunnen he. Hier ook eentje hoor! Tijgert het hele huis, kan ook zitten en wil wel staan maar dat lukt nog niet. Frustrerend!!

Ik zou je box maar snel lager gaan zetten.

groetjes Petra

Jeetje, wat een snelle jongen toch zeg! Ongelofelijk, wat knap. Hij is toch van begin april? Een paar weekjes ouder dan Suze?

Geniet er maar van!

groetjes,
Karin

... en inderdaad, ik zou de box maar naar beneden zetten en het huis op kindhoogte doorlopen om te bekijken of je dingen moet beveiligen e.d.

Hoe gaat het eigenlijk met zijn voetje?

groetjes,
Karin

wat een snel ventje!

hij geniet er vast met volle teugen van dat hij nu zo mobiel is!

groetjes, kiki

en nu kan hij zich ook optrekken tot helemaal staand!!! en nu is hij heeelll erg moe en huilerig, maja hij is heeell druk geweest vandaag

ja hij is van 3 april

ik heb vandaag traphekjes gehaald en hoekjes voor op de punten van de tafel

Terug
Bovenaan