Wat een moeilijke vragen!

Tjonge jonge, ik dacht dat ik onderhand best wel wat wist, maar vandaag is het volgens mij moeilijke vragen dag! Wat een lastige problemen allemaal. Ik voel me een beetje schuldig dat zoveel reacties nog op 0 staan, maar ik weet echt geen antwoord...
Ik hoop dat jullie toch snel erachter komen hoe het bij jullie zit, meiden!
Liefs, Kiki (27 jaar, sinds febr. gestopt met de pil,NOD op 27 mei)

Hoi Kiki,
Vervelend is dat hè. Je wilt graag reageren op de berichtjes en graag mensen helpen maar we kunnen nou eenmaal niet alles weten toch.
Weet je wat ik zo stom vind. Ik doe ook al een tijdje mee hier (je zal m'n naam ondertussen ook wel kennen) en weet gewoon niet precies wat nou NOD is. Ik weet dat het niet ongi dag is. Maar is het nou de laatste dag voor de ongi???? Volgens mij wel,
Misschien kan jij me even uit de twijfel halen.
Doei, doei, tot 'schrijfs' maar weer.
Liefs, Ank

Hoi Ank,
Ik heb net op jouw berichtje gereageerd! Toevallig dat jij nu onder de mijne staat.
Je NOD is de dag dat je ongi zou moeten worden, maar waarop hij hopelijk uit blijft omdat je zwanger bent. Ik zou dus op de 27e ongesteld moeten zijn, hoop natuurlijk van niet, dus het is mijn NOD. Hoever ben jij nu in je cyclus? Ik zit nu dus op dag 20 en heb nu voor het eerst het gevoel dat ik zwanger zou kunnen raken. Hiervoor had ik zoveel afkickklachten, dat ik dat niet echt geloven kon. Ik heb nu wel erg zere borsten, van binnenuit maar mijn tepels zijn ook erg gevoelig bij aanraking. Ik heb een kramperig gevoel in mijn onderbuik en ben af en toe wat misselijk. Ik hou mezelf maar voor dat het nog gewoon restverschijnselen van de pil zijn, maar ik wou wel dat we al een ruime week verder waren! Ik zeg nu elke ochtend op de fiets naar mijn werk, nog maar 1 1/2 week en dan weten we meer...
Liefs Kiki

Terug
Bovenaan