Wat een mooi compliment!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

gisteren moest ik met een van onze kinderen naar de huisarts en ik had Stijn ook meegenomen. De huisarts keek naar hem en zei dat ik er trots op mag zijn dat ik nog steeds volledige borstvoeding geef en dat ze dat helaas niet vaak meer meemaakt. Ze vind Stijn er goed uitzien en ook heel tevreden. Jullie begrijpen wel dat ik met een goed gevoel weer naar huis ben gegaan.

Groetjes van Marloes

hoi marloes,

da's zeker een mooi compliment!!
zelf geef ik ook nog volledige bv en ben er zeer trots op!
moet zeggen dat ik weinig meiden ken die dit ook nog doen...

girlpowerrrr!!

groetjes,
debby

Ja, hier nog een! Lotte  is op 2 december 7 maanden en krijgt ook nog volledige bv, hoewel ze natuurlijk nu wel bijvoeding krijgt...

Groetjes, Marisa

Na 3 keer proberen hoop ik dat het nu eindelijk lukt.....?!?! Maar ik had dus getypt
Hoi Marloes.
Zeker een heel mooi compliment! Mijn tweede zoontje is ondertussen bijna 4,5 maand en ik geef ook nog steeds volledige bv.. Bij mijn eerste lukte het maar 5 weken dus ik ben ook erg trots op mezelf hihi..
Aplausje voor ons hahaha..
Gr. Anne-Marie

Kijk, zo goed is hij gegroeid op mammamelk!!!

Groetjes van Marloes

Goed hoor nog steeds BV.
En hij groeit er zo te zien goed op!
Geniet ervan
Groetjes Kaly

Goede avond,

Ik ben zaterdag bijna 20 minuten bezig geweest om een reactie te geven. Na 20 pogingen heb ik het maar opgegeven, maar ik wilde je het toch even zeggen:
Je verdient ook een compliment voor het feit dat je nog BV geeft! Het is leuk hè ala mensen je zoiets zeggen. Dat zouden ze bij het CB ook eens moeten leren .

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan