Wat een nacht pfff

Hoi meiden.

Moet het even kwijt hoor. Heb zo'n slechte nacht gehad. Zo'n pijn in mijn knieeen en dan door het vele draaien wordt de bandenpijn in mijn buik ook alleen maar erger.
Ook nog snot verkouden. Mag eigelijk maar 2 pufjes otrivin, maar haal het daar gewoon niet bij. Zo benauwd wordt ik ervan als mijn neus dicht zit, als ik lig. Dus ga nu toch over op een pufje meer.
Lees op internet dat het mag, maar ze zijn allemaal we dubbel daarin.

Vanmiddag nog maar even tukken. Vermoeidheid begint flink toe te slaan, en als dan ook nog slecht slaapt, maakt het er nu ook weer niet beter op

x yvonne

Wat vervelend dat je zo slecht slaapt! Juist nu je de rust wel echt goed nodig hebt. Ik heb vannacht wel goed geslapen maar werd wel een paar keer wakker met menstruatie krampen, niets ergs of pijnlijks dus ben gewoon weer in slaap gevallen.

Klinkt niet best :( vervelend voor je zeg ! Zeker nu je je rust zo hard nodig hebt !!!
Ik ken het gevoel dat je zo benauwd bent..... dat is zo frustrerend. En ook zo'n vervelende verslaving ! Want eigenlijk doet het middel niets... het geeft even verlichting maar verder doet het niets.. binnen korte tijd heb je weer een puf nodig ! Het vervelende is als je het 1 x gebruikt de verslaving direct in gang wordt gezet..
Een paar dagen afzien en de druppels niet nemen is de enige oplossing..... maar ja dat zijn wel een paar hele nare dagen. Zeker als je echt verkouden bent.. Probeer er toch straks van af te komen ! het is en blijft een rotmiddel !!
Ik kan me voorstellen dat je het toch neemt.

Nou meid, heel veel sterkte en beterschap met de verkoudheid !
Doe rustig aan en probeer vanmiddag even je ogen dicht te doen op de bank !

Sterkte !

Liefs, Marit

Hoi heb nog nooit gehad dat ik verslaafd wordt aan de otrivin. vaak na een week zakt het af en kan ik het afbouwen. Otrivin mag je ook niet langer dan een week gebruiken anders gaan je neusslijmvliezen kapot. Dus pas maar op, als je het al zo lang gebruikt.
Bij mij werkt het spul ongeveer 6 tot 8 uur. Ik moet nu echt wat hebben, anders kan ik niet meer slapen. Als ik nu neem, dan kan ik toch even slapen tussen de pijn door van de knieeen.

x yvonne

Wat knap dat je na een week kan stoppen ! Wow ! Wou dat ik het kon haha, dat is voor mij echt niet weggelegd.. als ik eenmaal begin, zit ik er meteen maanden aan vast :S
In het begin van de zwangerschap ook erg verkouden en dus verslaafd geweest maar moest van mezelf stoppen omdat het niet gezond is.. dat is gelukt, welliswaar met moeite.
Ik probeer het vanaf nu echt niet meer te nemen !!

Maar ik kan me dan goed voorstellen dat je het neemt. Als je weet van jezelf dat je na een week kan stoppen is er ook niets aan de hand.. en zeker als je al zo beroerd slaapt dan is dit wel een uitkomst ja !

Sterkte !

Ik herken het meid! Ook hier beginnen de nachten slechter te worden. En ook ik ben erg benauwd en gebruik neusspray. Ik kan er ook niet mee stoppen. Als straks de kleine eruit is heb ik meer lucht en is het makkelijker om te stoppen. Ben nu 37 weken dus die laatste weken ga ik niet meer stoppen maar respect dat je dat wel kan!!

De laatste loodjes zijn nu echt wel begonnen. Nog maar een paar weekjes.....

Liefs ciomama

wat was het koud vannacht ook!

alsof de hormonen nog niet lastig genoeg zijn en je wakker houden heb je dan ook nog het bekken en de buik en de ribben...

of een ritselende plasdeken

ik heb beclametason neusspray ofzoiets, maar die is net zo verslavend blijkt. deze is speciaal tegen overgevoeligheid, normale spray gebruk ik nooit, irriteert teveel.
maar ik heb 1 week afgebouwd en alles kwam direct terug, zo balen. het is geeneens een verkoudheid maar puur door de hormonen!
37 en 1 dag, nog ff dus.

Terug
Bovenaan