wat een nacht pppffff

A

Anoniem

Guest
hoi

selina komt al een paar weken rond 05.00 uur maar sinds bijna een week om 03.00 nou is ze ziekjes geweest verkouden dus ik dacht dat het daar van kwam maar nou is de verkoudheid bijna over nog niet helemaal duurt al 4 dagen en nou komt ze nog steeds om 03.00 uur ik word er zo moe van ik heb geen idee wat ik moet we gaven nutrix maar dat hielp niet zijn we mee gestopt later op bedje savonds en eerder   de fles dan 23.00 helpt ook nix ik ben gewoon radeloos en geniet zo al een paaar weken niet of ze in een sprong zit weet ik niet maar is knap vervelend dit en vermoeiend en zeker als ik straks weer ga werken.overdag laat ik haar ook een keer extra slapen maar dat heeft ze nodig want ze is snel verveeld en moe om de 2 uur.
sorry voor klaag verhaal ik weet gewoon ff niet meer
liefs taramama van selina 14-04-07

he tara,

ja, dat is zwaar zeg. Ik heb helaas geen tips ofzo voor je. Kan je alleen maar voor je hopen dat je kleintje weer snel gaat doorslapen. Waarschijnlijk is het  inderdaad een fase of een sprongetje en probeer maar in je hoofd te houden dat het op een goede dag (nacht) weer over is.

groetjes, Paulien  

Terug
Bovenaan