Wat een nacht, wat een nacht.

A

Anoniem

Guest
Nou even een kort stukje,
Wij hebben een bijzondere nacht gehad, onze kleine werd om 12uur wakker, wij lagen net op bed.
Even eruit gehaald, schone luier en een slokje water, zo doen we het altijd, binnen 5minuten lig die dan weer in bed en slaap weer als een roosje verder. Vannacht dus niet, hij kon niet meer in slaap komen, wat we ook probeerden, echt vanalles, uiteindelijk beneden in de wandelwagen gelegt, manlief op de bank, maar ook dit was geen succes, meneer was klaar wakker en lekker de boel aan het vermaken, lachen,gieren,brullen. Aan 1 kant heel zielig, want hij was wel echt moe, maar als die dan zn best deed om te gaan slapen, sliep die bijna, schrok die een soort weer wakker, laten huilen is geen optie, hij raakt dan helemaal overstuur.
Uiteindelijk is die tot 3 uur wakker geweest, en wij dus ook. Toen hebben we hem weer op bedje gelegt en heeftie gelukkig tot 8uur geslapen, maar dit was voor ons een hele vreemde nacht, voorla omdat die altijd doorslaap, behalve als die ziek is.
 Zo wilde even vertellen dat we een gekke zoon hebben!!   Hij was echt even helemaal de weg kwijt!

Pff dat was balen zeg!! Ik heb net als jou een doorslaper en dan is het lastig in te denken. Volgens mij zou ik mezelf echt opvreten van ongeduld :S.
Gelukkig was het om 3 uur over!
Heeft hij vandaag de slaap nog ingehaald?
Nou ik wens je voor deze nacht een hele goed nachtrust .

Hoihoi,

Das vervelend, zo'n gebroken nacht. Hopelijk slaapt hij vannacht wel door.
Evy had vandaag haar dag niet. Ze was echt gehumeurd; niets was goed en voor ieder scheet huilen. Soms tot het krijsen toe. Normaal ik ze een heel vrolijk meisje en huilt ze bijna nooit.
Was blij, dat het weekend was en we beide thuis waren. Ben behoorlijk moe nu, hele dag alleen maar lopen om haar stil te krijgen.
Ik hoop voor ons beide dat onze kleintjes vannacht/morgen weer hunzelf zijn.

Succes ermee,
Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Terug
Bovenaan