Wat een nacht...

Hoi meiden,

Zit nu op mijn werk als een zombie..haha...
Onze dochter heeft ons behoorlijk wakker gehouden vannacht. Begon al om half 12, huilen huilen en als ik haar op tilde was het over. Dus tja wat heb je dan schatje..maar ze kon het me helaas niet vertellen. Weer neergelegd en na 5 of 10 minuten begon het weer!! Dit duurde echt heel lang. Op een gegeven moment maar iets voor de tandjes gegeven en toen sliep ze een half uur....
Daarna nog een half uur in de stoel met haar gezeten en toen ze sliep weer in bed gelegd. Gelukkig heeft ze toen 3 uur geslapen. Maar om 5 uur begon het toch weer, dus maar ff bij ons in bed gelegd...zo zielig, het was ook een echt zielig huiltje...

We hebben besloten dat ze maar thuis moest blijven vandaag. Ze had wel goed gegeten maar af en toe weer een huiltje...ah ik vind het zo zielig en dan zit ik op mijn werk..gadsie.. Gelukkig kon vriendlief vandaag thuiswerken... Omdat ik vandaag allerlei vergaderingen heb enzo ben ik gaan werken maar blijf liever bij mijn kleine meid.

Ze moet nog 4 kiezen en eentje is er nu half door.. dus dat zal het wel zijn... Maar vooraf helemaal geen waarschuwingen...zoals zure luiers, kwijlen etc.

Gelukkig had ik net nieuwe chamodent en dentinox gehaald!!!

Nou ben ff mijn ei kwijt....

Liefs Ilone

Hoi Ilone,

Ik zou inderdaad ook even haar oortjes na laten kijken. Een tijdje geleden had Sven precies hetzelfde (en verder geen koorts of zo) dus ik dacht ook tandjes.
Uiteindelijk ging ik voor iets anders naar de ha maar die checkte toen voor de zekerheid ook maar de oortjes. Wat bleek: Sven had een oorontsteking.
En dan doet liggen heel pijn omdat er dan meer druk op de oortjes komt.
Alvast een tip: zet het hoofdeinde van  haar bedje  iets omhoog.
Succes met de kleine meid!

Groetjes,
Maike

He meiden bedankt voor de reactie.

Gisteren naar de HA geweest (wel voor iets anders), maar de dokter zei dat ze idd een lichte infectie heeft gehad....Echt niets van gemerkt! Het is in principe nu genezen maar wel ff in de gaten houden als er vocht uitkomt dan gelijk bellen voor druppels.

Je kan je af en toe zo vergissen met pijntjes enz.   Jennifer kan echt al goed praten maar gewoon niet aangeven waar ze pijn heeft. Nu is er wel een kies al half door dus ik denk alles tezamen heeft ze er goed last van gehad.
Gelukkig is ze nu weer de oude!!!!

gr. Ilone

Terug
Bovenaan