wat een nacht!

Hoi allemaal,

ik heb een vreselijke nacht achter de rug, voor het eerst. Gisterenavond begon het al en had ik steeds last van een harde buik, maar dat trok aardig weg. Toen ik wilde gaan slapen kreeg ik opeens heel erg pijn in mijn buik (niet het weeen gevoel) en mijn baby was vreselijk onrustig. Hij ging alle kanten op en was echt even bang dat er iets aan de hand was. Ik heb het 4 uur zien worden voordat ik eindelijk in slaap viel. Vanochtend voelde ik de baby wel weer gewoon, dus heb geen idee waar dit vandaan komt. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben overigens morgen 39 weken, dus wellicht dat het daar iets mee te maken heeft... dat de bevalling nadert?

Groet Nanda

Hi Nanda... o jee... daar beginnen jouw kwaaltjes en pijntjes dus nu ook ;-) En wij vorige week maar "opscheppen" dat we nergens last van hebben, haha! Denk dat we allemaal ons portie wel krijgen, het spreekwoord "laatste loodjes" zal niet voor niets zijn ontstaan.
Succes, hoop dat vanacht je weer lekker kunt slapen!
Groeten, Joyce

Balen zo'n nacht...maar wie weet ben je vanavond zo moe dat je weer heerlijk slaapt!

Zo'n nacht hoeft niks te zeggen over een aanstaande bevalling helaas...die buikpijn kan met hele andere dingen te maken hebben...maar ja...je weet het natuurlijk nooit!

Sterkte ermee!

Hoi,
Dat had ik dinsdagnacht ook, wel in combi met voorween..
Komt vaker voor hoor, zolang je niet echt pijn hebt en zolang je de kleine goed voelt kan het geen kwaad!!
Hopelijk vannacht weer rustig!
Succes met de laatste loodjes!
Liefs

Terug
Bovenaan