Wat een nacht!

Wat een nacht! Om 9 uur naar bed want ik ben nog steeds niet hersteld van mn griepje, mn zoon werd in paniek 38 graden koorts en nachtmerries. Kwart voor 10 wee nummer 1, zoon weer in paniek, paracetamol erin, half elf wee nr 2, m'n man boven een emmer, yes die was nog niet ziek geweest, elf uur wee nummer 3, mn man: "Je mag best bevallen ik voel me weer kiplekker!" Tuurlijk! 12 uur weeën weer weg, ik klaarwakker tot half 4, nog geen baby, maar mn boek is uit.

Jullie nog niet ziek? (met hoofdpijn, draaierig, misselijk, kramp tussen je schouderbladen, de hele dag kunnen slapen, en geen geluid of drukte kunnen verdragen)

Hoe gaat het met jullie voorweeën?

Jee wat een ziekeboel zeg dat is ook niet fijn zeg! Hopelijk zijn jullie gauw weer allemaal opgeknapt.

Nou voorweeen wordt er gek van maar ja je gaat er aan wennen denk ik het rommelt hier al zo lang. Vannacht weer op gezeten met regelmatige weeen en zelfs die zakken soms weer af en dan komen ze weer kan er geen touw aan vast knopen. Meneertje heeft nog geen zin om te komen blijkbaar maar ben het wel spuugzat hij mag nu wel komen ben nu inmiddals alweer 39,2 wk.

Liefs RH

Getver, niks aan zo'n ziekeboeg! Hier alleen de kat die de boel onderkotst ( m'n mooie stoel......)
Ook niet echt voorweeen, alleen wat harde buiken nu en dan en onaa ngenaam gevoel in liezen, volgens mij doordat baby daar met zijn/haar hoofd drukt.
Pijn bij schouderbladen herken ik wel, maar meer bij naar bed gaan, dan voel ik vaak pas wat mijn rug de hele dag te verduren heeft.
Beterschap, hoop dat je snel opknapt om wat energie op te kunnen doen voor de bevalling.

Hier ook dagelijks voorween en nu de hele ochtend al gevoel dat ik moet overgeven, maar zet niet door.
Succes in je huisje met de ziekenboeg.

Terug
Bovenaan