wat een nacht!

Dag meiden,

Ik ben nu 27 weken zwanger en had tot nu toe weinig last, alleen veel moe. Maar vannacht kreeg ik even een driedubbele portie: misselijk, maagzuur, benauwd, kies die opspeelde en darmen die overstuur waren.
Een tijd rechtop gezeten op de bank en toen ging het wel beter. Ik dacht even dat ik griep zou krijgen maar nu is het weer over. Meer meiden die dit hebben rond deze tijd? Behalve die kies dan, dat komt doordat ik tandenknars:)

Ja!! Dat heb ik ook gehad! Twee keer. Ik werd na een paar uur slapen wakker en voelde me slecht! Eigenlijk hetzelfde als wat jij beschrijft, misselijk, maagzuur, enorme buikpijn, buik als een enorme bowlingbal en van dat alles samen werd ik (omdat het natuurlijk ook nog 's nachts is) een beetje paniekerig en benauwd. Na een uur rechtop zitten ging het inderdaad beter en viel ik weer in slaap om de volgende ochtend helemaal nergens meer last van te hebben.

Heb het toen met de vk besproken en ze gaf aan dat ik die dag ervoor dan waarschijnlijk te druk was geweest, maar daar kon ik eigenlijk niet zoveel mee. Gelukkig heb ik het na die twee keer niet meer gehad.

Tja, herkenbaar!
Ik wissel zo'n benauwde misselijke rommelige nacht nacht sinds een aantal weken steeds af met een goede nacht.. Blijkbaar ben ik dan fysiek zo moe dat het wel lukt om lekker te slapen. Nacht erna is het dan weer raak... Ach,uiteindelijk best te doen zo om en om goed en slecht slapen.
Goede training voor de nachtvoedingen weer straks ;-P

Sterkte!

Ik heb t ook!! Word niet zozeer wakker van de misselijkheid maar wordt gewoon standaard rond 3 a 4 uur s nachts wakker. Of ik weer makkelijk in slaap val hangt idd af van hoe moe ik ben.
Ik kan eigenlijk bijna nooit s middags weer naar bed omdat ik de kinderen heb of moet werken dus sommige dagen....pfff. Best vermoeiend.

Inderdaad een goede voorbereiding weer op de nachtvoedingen (kijk ik nu al naar uit....hahah).

Ik heb paar vriendinnen die nu in de zomer een baby hebben gekregen. Dat is voor de nachtvoedingen toch wel beter hoor.

Wij moeten het straks in de winter doen meiden!!!
Brrrr en gaap haha.

Sterkte ermee!
X mama3007

Ik zie ook al op tegen de kou haha. Heb ook een elektrische deken maar die kan ik nu pas na de bevalling aan zetten :-( ivm kortsluiting gevaar haha

Verder heel herkenbaar. Misselijk, benauwd en als ik me er druk om ga maken wordt het nog gekker :) heb het overdag ook. Druk maken is er wel van invloed op, dacht eerst m'n bloeddruk of suiker maar nu ik dit zo lees ben ik blij dat het normaal is.

Die kies is de druppel he Amy 79 dat kan je er dan nietbij hebben :)

tja, die kies gaat hopelijk wel weer over. Lastig dat er niet een ontsteking zit ofzo, dan kun je er nog wat aan doen. Blij dat er meer meiden zijn die dit hebben, dan voel ik me niet alleen ellendig:) Maar tot nu toe nog maar 1 zo'n nacht gehad.
Sterkte meiden met deze kwaaltjes, we krijgen er iets moois voor terug!

Hier niet herkenbaar, gelukkig...Maar succes meiden die er wel last van hebben!

Whahaha, bij mij valt ineens het kwartje van de kou. Had ik nog niet eens aan gedacht! Heb het de hele zwangerschap al snikheet, met dat kacheltje daarbinnen. Dus ik ben eerlijk gezegd wel toe aan wat kou. De oudste is bij mij ook geboren vlak voor de zomer en die sliep volledig door voordat het koud werd. Dus toen heb ik sowieso nergens last van gehad.

Maar goed, de eerste periode ligt de kleine toch op onze kamer, dus die paar stappen naar het wiegje en terug die overleef ik wel. En tegen de tijd dat ze naar haar eigen kamertje gaat zijn er toch niet zoveel nachtvoedingen meer en dan is de nachtvorst enz. ook al wel voorbij.

Terug
Bovenaan