Wat een ochtend!!

Ik werd vanmorgen wakker en zoals elke morgen en over heel de dag ben ik met vlagen misselijk. Ik ging naar beneden omdat ik trek had in taksi!! Dus ik lekker een glas taksi gedronken, maar helaas 3 min later kwam alles er weer uit! Wat kun je je dan rot voelen zeg! Bah!! Volgende week dinsdag mijn 1ste echo, ik ben zo benieuwd! Zijn er nog meer dienog geen echo gehad hebben?

Vervelend is dat he! ik ben nu al weer bang dat ik rond 13 uur doodmoe ben..dan voer ik ook echt niks meer uit.heb net was in de machine gedaan en ff afwassen en bed enzo opgemaakt weer..dan ben ik straks alweer bekaf. pfff x

Dames let wel even op. Ik ben namelijk ook zo erg moe, blijkt dat mijn bloeddruk te laag is, dus moet ik af en toe zoute dingen eten. Viel ook de hele tijd bijna flauw enzo. Alles heel rustig aan doen en bij twijfel bloeddruk opmeten.

Hoi meiden,

Ik ben ook snel moe hoor, maar ja het is woensdagmiddag dus de kids zijn alweer thuis. En ze hebben een vriendje mee, dus hier geen rust. Vanavond maar eens vroeg naar bed.
Bibi bedankt voor de tip, ik zal ook eens wat zoute dropjes in huis halen. Je weet nooit.

Rowel, wachten duurt lang hè? Ik ben zo benieuwdnaar de echo.

zo op de bank geploft en daar zit ik dan.... niet meer vooruit te branden.... gelukkig de kleine man ook niet... school is best ermoeiend voor hem... dus ook hij moet daar aan wennen...

Ik heb gelukkig geen last van d ehormonen wat betreft misselijkheid, af en te een vlaagje maar dat mag niks betekenen tegen wat ik hier wel lees en hoor...

succes hopelijk ben je er snel van af.... begreep van MvM dat de misselijkheid samengaat met dezelfde hormonen die tot de 16de week in je lichaam zit...

Hoi,
Ik heb ook nog geen echo gehad. Ben net bij de verloskundige geweest en heb geprobeerd te bellen voor een echo, maar daar nemen ze nog niet op. Sowieso ben ik nu 8 weken en krijg ik waarschijnlijk een echo bij 10 of 11 weken, dus het wachten gaat hier nog wel eventjes door... Gelukkig heb ik niet zoveel last van misselijkheid of andere klachten (op vermoeidheid na), dus ik mag niet klagen.

Moe, misselijk en overgeven. Het schijnt er allemaal bij te horen. Gisteren tot 10 uur 's nachts boven de pot gehangen. Ben vanochtend wel gaan werken, maar toen ik vroeg of er een stapje af mocht omdat ik gewoon de energie niet heb, werd mij te verstaan gegeven dat dat niet kon, ik kreeg immers toch te volle pond betaald!! Woest was ik. Volgende week een gesprek met de manager (is nu op vakantie) want dit begint al goed.

Terug
Bovenaan