Wat een ongelofelijke #*(%&^$Q# gyneacoloog!!!

Hey meiden,

Heb recent een berichtje geplaatst over mijn miskraam. Dat de gyn voor 100% zeker wist dat het al een tijdje gestopt was met groeien, en dat ik pillen kreeg om het op te laten wekken, omdat het zelf niet los liet.
Vandaag moest ik weer terug naar het ziekenhuis, om een echo te laten maken, om te kijken of echt alles weg was...

Lig ik daar met dat ding tussen mijn benen... ZIE IK INEENS EEN HARTJE KLOPPEN!!!!!!!!

IK BEN GEWOON NOG STEEDS ZWANGER!!!!!!

Al die tijd verdrietig geweest om niets. Geen foliumzuur meer geslikt, zalm en carpaccio gegeten, wijntje gedronken (gelukkig maar 1 glas), rosbief gegeten, sterke pijnstillers, voor bij die pillen om mijn miskraam op te wekken... TERWIJL MIJN KINDJE GEWOON LEEFDE!!!

Ik ben echt helemaal verschrikkelijk in shock... ROnd 16 augustus krijgen wij gewoon een kindje!!! Ik ben vandaag gewoon 8 weken en 1 dag zwanger!

Dus ik kom weer mee kletsen...

Liefs,

T

Hoi,

Wie had dat nu gedacht?! Echt een schokkend bericht. Hoe kon dit nou toch gebeuren? Echt bizar...

Maar goed, even positief: WELKOM TERUG, wat een fantastisch nieuws voor je!

jeetje.... wat een bericht!!! sprak je nu dan weer dezelfde gynaecoloog? mag hopen dat je nu gevraagd hebt voor een andere gynaecoloog voor het vervolgtraject..? maar toch ook: wat geweldig, je krijgt toch echt een kind, probeer er van te gaan genieten.... liefs!

Meid wat een verschrikkelijk verhaal maar met zo'n mooie afloop! Ik zou woedend zijn. Maar tegelijktijd hoe sterk is je baby wel niet als hij dit allemaal heeft verwerkt. Heeeeeeel sterk!!! Wat een kanjer! Welkom terug meid. Ik ben heel happy voor je. En idd andere vk/gyn vragen??!

Liefs

Hey,

Ga inderdaad niet neer terug naar die gynaecoloog. Maar mag ook naar vk omdat het een gewone zwangerschap is...
Ik ben nog steeds echt helemaal in shock gewoon. Ben bijna 3 weken verschrikkelijk verdrietig geweest, en dat moet nu echt even omslaan. Hebben gister een paar mensen op de hoogte gebracht, en begin nu langzaam weer een beetje blij te worden...

Liefs,

T

omg wat een ongeloofelijke stomme fout!! In welk ziekenhuis maken ze nou zo'n fout? ik had hem de volle lading gegeven.. maar natuurlijk wel heel fijn dat het hartje wel klopt en ie lekker in je buik zit...

Niet normaal gewoon, hoe kan zij het zo gigantisch mis hebben gehad? Kan me voorstellen dat je helemaal in stress hebt gezeten en je nu schuldig voelt omdat je dingen gegeten/gedaan hebt die je anders niet zou doen.
In ieder geval, fijn dat je weer terug bent en dat het allemaal nog goed zit. Wat een omslag!

Terug
Bovenaan