Wat een ongelofelijke #*(%&^$Q# gyneacoloog!!!.

Hey meiden,

Heb recent een berichtje geplaatst Dat ik zwanger was. Wat ik daarna niet verteld heb is dat het mis was gegaan. Dat de gyn voor 100% zeker wist dat het al een tijdje gestopt was met groeien, en dat ik pillen kreeg om het op te laten wekken, omdat het zelf niet los liet.
Vandaag moest ik weer terug naar het ziekenhuis, om een echo te laten maken, om te kijken of echt alles weg was...

Lig ik daar met dat ding tussen mijn benen... ZIE IK INEENS EEN HARTJE KLOPPEN!!!!!!!!

IK BEN GEWOON NOG STEEDS ZWANGER!!!!!!

Al die tijd verdrietig geweest om niets. Geen foliumzuur meer geslikt, zalm en carpaccio gegeten, wijntje gedronken (gelukkig maar 1 glas), rosbief gegeten, sterke pijnstillers, voor bij die pillen om mijn miskraam op te wekken... TERWIJL MIJN KINDJE GEWOON LEEFDE!!!

Ik ben echt helemaal verschrikkelijk in shock... ROnd 16 augustus krijgen wij gewoon een kindje!!! Ik ben vandaag gewoon 8 weken en 1 dag zwanger!

Moet het echt even delen... Vind het zo bizar!!

Liefs,

T

Lieve T,

Zit hier gewoon met kippenvel. Daag hem voor het gerecht zou ik zeggen. Het gaat g*&&^mme om de gezondheid van je ongeboren kindje. Snap dat je er enorm boos en verdrietig van bent. Probeer vanaf nu toch te genieten en er van uit te gaan dat je alles goed hebt gedaan. Zoek een nieuwe gyn. en laat alles nogmaals goed checken en vertel vooral veel je verhaal. Dat lucht op.
Ik wens je toch verder een fijne zwangerschap en laat ons weten hoe het met jullie gaat!?

Liefs, Irene

Lieve Lieve T

Weet je wat ik deed,klaagde em zowat aan.
Het gaat Verdomme om een mensenleven...
Wat een .............,ja ik hou t ff op .............
Je mag van mij ieder scheld woord dr in zetten...
Het had mij ni moeten over komen zeg....
Ik zal wel gewoon voor allerzekerheid een vlokken of vruchtwater test laten doen,meer zekerheid dat dr verder alles goed is met de kleine....
Maar dat moet je ook helemaal zelf weten....
Geniet dr gewoon maar van zou ik zeggen.....
Je weet dat je zwanger bent,en dat maakt veel goed....

Liefs....

Waar mensen werken worden fouten gemaakt, maar je mag toch hopen, bidden, denken en wensen dat als het om zo iets ongelovelijk kwetsbaars en bijzonders gaat dat er bij de minste twijfel wel 100 keer meer nauwkeurig gekeken wordt. Wat een slordige, waardeloze gyn.

Heel heel heeel veel gezondheid, geluk en moois voor de komend 32 weken! Ik hoop dat je er ondanks alles wel van kan genieten en wens je een wolk van een koter toe!

Dikke knuffel,
Evje

Jeej wat een verhaal!dat verwacht je niet,idd erg slordig van die gyn,hadden ze ook een echo gemaakt destijds?dat zal wel he!
en had je ook geen kwaaltjes meer?tjee,zal je maar gebeuren zeg,zal ook helemaal van de kaart zijn....wel een sterk kindje dat hij/zij ondanks alles blijft zitten
hoop dat je snel kan gaan genieten van het groeiende wondertje in je buik!
liefs jootje

ja wat erg zeg! Voor hetzelfde geld hadden die pillen wel gewerkt en droeg je nu geen wondertje meer in je!

Ik hoop dat je nu snelw eer kunt genieten en dat alles goed gaat met je baby.

Liefs maartje

Ja, ik had alle kwaaltjes nog. Maar een miskraam betekend natuurlijk niet dat al je hormonen meteen uit je lichaam zijn. Dus ik had al bedacht dat ik de gyn moest vragen wanneer die hormonen nou eens eindelijk minder zouden worden, want ik werd gek van die misselijkheid en moeheid!!

Genieten duurt nog wel even denk ik. Ik ben nog zo in shock. Was ontzettend blij toen ik zwanger bleek. Daarna ben ik bijna drie weken verschrikkelijk verdrietig geweest, en nu lijk ik haast wel vlak in mijn emoties.

Heb vanmiddag wel lekker samen met mijn schoonzusje zitten janken :p Zij is ook zwanger, en voor de kerst (toen we nog niets wisten van miskraam of wat dan ook) hadden we een rompertje laten maken met de tekst "grote neef/nicht". Die hebben we vandaag alsnog gegeven (zij wist van de zogenaamde miskraam). Dus hebben samen op de bank zitten janken :p

Liefs,

T

Terug
Bovenaan