wat een ongelovelijke rot dag! zwangerschaps dementie

Ik heb vandaag echt een rot dag. Ga niet eens mijn best meer doen om vrolijk te zijn!Tijd om een bak ijs te scoren uit de vriezer.

Had in mijn agenda opgeschreven dat ik vandaag een training had van mijn werk. Eigenlijk ben ik vandaag vrij dus ik had al geregeld met mijn gastmoeder dat mijn zoontje vandaag langs kon komen in plaats van donderdag. Slecht geslapen,zoontje drie keer waker en om 6.30 m'n bed uit om vervolgens 1,5 uur te reizen met het openbaar vervoer ( wat ik op zich ook al erg dapper vond, een vertraging licht altijd op de loer met die rond vliegende bladeren op het spoor)

Sta ik om 9.00 in Amsterdam bij een van de kantoren waar ik voor werk. Alleen maar verbaaste collega's die mij aankijken.

Blijkt dat er dus geen ene moer klopt van die afspraak in mijn agenda. Ben ik voor niks naar Amsterdam toegereist met de trein. En tuurlijk gebeurt er weer een of een ander ongeluk op het spoor waardoor mijn trein een mega vertraging had.

Vind het heel vervelend voor de mensen die bij dat ongeluk waren betrokken maar mijn dag is echt tot *** dag bestempeld.

Soms heb je van die dagen dat je beter op bed kan blijven liggen. Maar dat is inderdaad balen zeg. Kan me voorstellen dat je er goed de pest in hebt.

Sterkte!!

Ja, echt wel. Vertelde het gisteren aan een collega en die kwam niet meer bij van het lachen.

Het is ook wel hilarisch. Echt zo anders dan tijdens mijn vorige zwangerschap. Toen was ik echt stipt terwijl ik eigenlijk chaotisch ben.

In deze zwangerschap lijkt het wel versterkt, die chaotische kant

Terug
Bovenaan