wat een ontzettende klotedag

A

Anoniem

Guest
Vanmorgen kwam ik uit de slaapdienst met een ontzettende zere rug, dus ik dacht ik ga lekker naar huis voor een rustig dagje, nou mooi niet.......

Jurgen zat mij op te wachten met een zieke nick die al drie keer alles had onder gekotst. Hij was druk aan het schoonmaken en proberen Tess erbij weg te houden. Het overgeven ging door tot 12.00 uur en hield toen gelukkig op.

Vanmiddag moest jurgen met de paarden naar de dierenarts, terwijl hij het paard uit de kar wil halen verdraaid hij zijn been en hoort wat kanppen in zijn kuit. Naar de huisarts en een gescheurde spier in zijn kuit is de diagnose.

Dus nu ligt een zieke Nick met een manke papa lekker op de bank.

Gelukkig is de dag bijna voorbij

Liefs sandra

Hehe Sandra.............. mama's mogen ook nooit eens wat hebben he, altijd weer die mannen waarbij het dan nog erger is

Nee hoor, grapje: écht balen voor je!!! Hopelijk knappen ze allebei snel op en kom jij ook een beetje aan je rust toe. Sterkte in ieder geval!!

Liefs
Susan

hoi hoi

he jakkie wat vervelend... en wat sneu voor je mannetjes en dus eigenlijk ook voor jou, want nu moet je met je zere rug zorg dragen voor die 2 mannetjes......

als er geen vrouwen bestonden dan......dan liep alles in het honderd...

hoop dat ze gauw herstellen en anders wurm je je maar er lekker tussenin.....

liefs tobi

pppfffff mooi klote hee...

kun je de kindjes niet even uit logeren brengen? en hoe is het met je rug?

gatverdarrie he, kan me voorstellen dat je zo gigantisch baalt!! hoop dat het snel beter gaat met je 2 mannetjes (met Tess gaat het de laatste tijd goed toch?)

liefs Jenneke mv Ivar

Hé, wat vervelend zeg, twee mannen op de bank en mama mag gewoon weer door.
Het gaat de laatste tijd echt  niet lekker met Nick, ik hoop dat hij binnenkort weer de oude is, zielig hoor.
En dan je man er ook nog bij, van Tess zie ik iedere keer van die heerlijke ondeugende foto's langskomen dus daar heb je je handen ook vol aan volgens mij.
Ik wens je veel succes met je gezinnetje, en hopenlijk morgen een rustige dag.

groetjes Daniëlle.

Ja hoor, het wordt weer bevestigd:

Papa doet zijn best...en mama doet de rest!

Van zo'n dag mag je balen....morgen weer een nieuwe dag!!

Ellen mv Julian

Nou meis, zit je ff niet mee....pffff

Veel beterschap voor jullie allemaal daar...

Liefs Denise

Soms heb je van die dagen dan lijkt alles mis te lopen..
Morgen is er weer een dag en wie weet wel een heel positieve!!

Esmé mv kay

Terug
Bovenaan