wat een onzekerheid dan weer positieve test dan weer negatief dan weer positief en nu bruin/rood sli

ik heb echt ff jullie hulp nodig zal ff mijn verhaal doen:
ik had 2 weken geleden een test gedaan (zo'n test die paar dage voor nod mag) die had een heel licht streepje... op zelfde dag dacht ik doe ik er zo een van clear blue met de aantal weken erop die gaf negatief.. weer week later test gedaan die gaf ook negatief.. gister weer een test gedaan die gaf weer een lichte streep. dus werd helemaal blij...wat denk je... vandaag elke x na t plassen bruin slijmverlies.. en heel af toe roodachtig. (lijkt ook weer niet op menstruatie, daarvoor is t veel te weinig) zit wel wat in onderbroek en elke x wel beetje met afvegen maar meer ook niet...... pffffff weet niet wat ik nu moet.
van welke test moet ik uitgaan... was t zo en is t mis gegaan? of ben ik gewoon een x 2weken overtijd? ben normaal altijd op tijd.. pff iemand hier ervaring mee? weet echt niet meer wat ik nu moet? hoop dat nu gaat stoppen met "bloeden" en dat toch zo is... als t fout is gegaan zou dit de 4e miskraam zijn binnen anderhalf jaar tijd.. ( intussen wel een dochtertje gekregen, zij was echter ook tweeling) en wanneer stop je ermee na alle miskramen? pffffffffffffffffffffffffffffffff weet t ff allemaal niet meer
 
Hallo Mariettebl,

Als ik je verhaal zo lees denk ik dat je maar even moet stoppen met testen. Hij is nu licht positief en dat is gewoon zwanger. Zolang je geen menstruatie krijgt ben je gewoon zwanger. Probeer een beetje te vertrouwen op je lichaam ipv op die stokjes (hoe moeilijk het ook is na al die miskramen, ik heb er ook 3 achter elkaar gehad en nu dan 23 weken zwanger)

Geef jezelf een beetje rust want hier wordt je anders ook knettergek van!

Liefs en succes!
 
hey mariette,

Jou verhaal komt mij erg bekend voor,bij mijn eerste zwangerschap had ik ook meerdere testen gedaan en de ene zei zwanger en de ander weer niet,na veel moeite heb ik een week kunnen wachten,en toen kwam er bruin/donker rood bloedverlies,Ik had mij er al bij neer gelegt de volgende keer beter(ook al ben je erg teleur gesteld)Maar ik werd na twee weken nog niet ongesteld en toch maar weer een test gedaan en die was heel duidelijk zwanger! Volgends mijn arts hebben sommige vrouwen bruin/rood bloedverlies.Ik heb in oktober 2005 een gezonde zoon gekregen(10 ponder),Nu ben ik 25 weken zwanger van nummer drie.Ook de tweede zwangerschap verliep niet zonder angst ik verloor heel veel bloed maar ondanks dat weer een gezonde zoon.(zes ponder)
Sterkte er mee ik duim voor je!
 
ik zou ook stoppen met testen. Ga naar de dokter..leg het verhaal uit en laat je bloed prikken of zo
Zo wordt je ook gek van de onzekerheid.

Ik heb dat met de eerste gehad. Test gaf zwak positief..dus naar de dokter, zelfde verhaal. Kom over een week maar terug testen we dan weer. Nou ik ga echt geen week in spanning zitten. En jij doet het al 2 weken !! Hoe hou je dat vol ????

Maak een eind aan die onzekerheid en ga het uitzoeken, al moet je de dokter helemaal gek maken met testen of een echo !!!
 
Terug
Bovenaan