wat een onzekerheid ineens

Hoi allemaal,

Ik had me erg op mijn echo verheugd. Maar het viel niet mee. Ze zag niks met de uitwendige, dus toen een inwendige. Was het vruchtzakje van vijf weken! dat kan 2 dingen betekenen: of ik krijg en miskraam, want ik dacht dat ik al 10, bijna 11 weken was. Of het is van de volgende ronde en het is gewoon heel pril. Op en top onzekerheid dus; over drie weken , 22 sept, krijg ik weer een echo , als ik tenminste tussentijds geen bloeding heb gehad. Ik ben echt perplex, en ik durf niet te hopen dat het echt goed gaat...
nu heb ik dus een foto van een piepklein zwart puntje.
Duim voor ons.
Liefs Marian
 
Jeetje Marian
Wat vervelend en een onzekerheid. Kun je niet eerder terugkomen voor een echo. 22 september is toch nog erg ver weg.
Toch hoop ik dat het alsnog goedkomt of dat het goed is eigenlijk.

Heel veel sterkte
Lieffs Tanja
 
Lieve Marian,

Ik begrijp dat je er onzeker over bent maar het kan ook niks te betekenen hebben, hou dat wel in je hoofd. Het gebeurd heel vaak dat je het zelf ( en de vk.) de datum niet goed hebt. Bij mij was dat ook het geval alleen was ik al wel zo ver dat ik het kon zien. Ik hoop dat je het allemaal niet te somber in ziet nu maar nogmaals, ik begrijp het heel goed.
22 september is inderdaad wel laat zeg, kan de vk. niet eerder wat regellen, vertel over je onzekerheid!!!

SUCCES!!!

Veel liefs, Ank
 
dank je wel allebei,
misschien moet ik toch proberen van het positieve uit te gaan .tenslotte hebben we het na dat ik gestopt was met de pil, wel gewoon gedaan. het kan heel goed zo zijn.
Ik baal nu ook erg dat arjan niet mee kon gaan. nu zit ik hier heel de middag nog(ik heb m wel gebeld hoor) maar gelukkig heb ik het forum!
Het heeft denk ik, toch geen zin om nog eerder voor een echo te gaan. dan is het 6 of 7 weken ver .en ik mag altijd bellen als ik evt. ga bloeden.
dus, ik ga morgen lekker aan het werk. Dat leidt me wel af.
liefs Marian
 
Wat moeilijk voor jullie! Ik duim dat het over 3 weken helemaal goed zit en dat je dan een ukkie van 8 weken in je buik hebt rondscharrelen!

Sterkte, Kiki
 
Marian, wat een rot situatie! Maar je hebt echt alle reden om eerder voor die echo te gaan hoor! Ik zag en hoorde al bij 6 weken + 2 dagen het hartje kloppen.
Probeer van het positieve uit te gaan, maar laat ook je onzekerheid merken aan de VK! Nog 3 weken wachten is echt bizar lang, als je tussen hoop en vrees zit.

Sterkte met alles!
Debbs
 
he lieverds,
ik dacht al die weken dat ik zwanger was, maar ik vergeet jullie nog te vertellen (ben een btj warrig sinds ik zwanger ben) dat ik vorige week pas mijn eerste positieve test had.... dus dan kan ik heel goed vijf weken zijn. En die eerdere klachten waren van het stoppen met de pil.Ik was m een keer vergeten en dacht dus dat het daar van was, die zwangerschap. maar het is dan van na het stoppen met de pil , de 1e ronde dus.
ik ben vandaag alleen naar de echo gegaan. volgende keer neem ik zeker iemand mee (liefst arjan, en anders mijn moeder) want die middag was niet om door te komen.
liefs mari en dank je wel voor het meeleven.
 
hoi marian

Ik heb een vraagje, maar als je sinds een week pas een positiefe test hebt, hoe wist je dat je al bijna 11 weken zwanger was dan?

liefs
daantje
 
Terug
Bovenaan