wat een onzekerheid over flesvoeding

hallo,

chris is nu 7 weken hij dronk eerst altijd 165cc (150 water met 5 schepjes)
maar hij kwam gemiddeld ruim een uur eerder voor z`n fles hij krijgt 5 flessen .
we hebben ookal nutrillon forte gebruikt maar dat helpt niks,consultatie bereau gebeld en ze zeiden hij mag absolut niet meer hebben doe dan maar 10cc water bij 3 flessen extra erbij en daar moest hij het dan maar mee doen hij wegt 5 kilo en op de verpakking staat dat hij 200cc mag hebben bij 5 voedingen en tussen de 5-6 kilo is.
maar wat is dat dan toch krom als consultatie bureau zecht nee hij mag niks extra`s meer hebben maar op de verpakking staat wel wat anders.
wat moet  ik nu doen???????

wat jou t beste lijkt meid!laat het cb maar kletsen,hij heeft toch honger of niet?wat je wel in acht moet nemen is maximaal 1000cc per 24 uur,anders gaan zn niertjes eraan.en ook 1 schepje per 30cc aanhouden,ook voor de niertjes.misschien heb jij en medetobbers er wat aan als we een topic openen met wie wat drinkt op welke leeftijd?als steuntje,vergelijking,whatever?
ga t gelijk doen.
succes!
groetjes kari

Hoi Claudia,

Gewoon geven hoor! Zolang het dan maar bij 5 flessen blijft kan dat volgens mij helemaal geen kwaad! En anders bel je even met de nutricia-hulplijn, die kunnen het je zo vertellen.

Groetjes,

Eveline

hoi claudia
die mensen van het cb zeggen allemaal wat anders, bij mij zeiden ze dat je een baby niet snel te veel eten kan geven omdat alles wat hij teveel krijgt hij toch weer uit spuugd
nou weet jij het ? weet ik het?
en ik geloof niet dat ze dat op het pak mogen zetten als het gevaarlijk voor een baby kan zijn dus ik zou het gewoon lekker geven, mijn baby let niet op de inhoud van der fles en houd gewoon op als ze genoeg heeft wand ze heeft nog niet door dat ze haar" bördje"leeg moet eten
laat je niet gek maken hoor

Hoi Claudia,
Quinn is nu 8 weken en 5300 gram. Hij mag nu 5 flessen met 180 ml. Dus dan zou jouw kindje dat toch ook mogen hebben. Dus ik zou gewoon flessen met 180 gaan geven. Je merkt vanzelf wel wat hij opdrinkt. Verder mag er in zo'n fles nog 20 ml extra water als je kindje aan die 180 niet genoeg heeft. Wel gewoon het aantal schepjes voeding voor 180 ml. Dan zou je dus uitkomen op 5 flessen van 200 ml, dus dan zit je precies op 1 liter.
Succes.
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan