Wat een opluchting weer

Net na 4 weken weer bij de vk geweest. Vind het toch altijd weer spannend. En wat is het fijn om na 4 weken dat hartje weer te horen! Beeb vond het geloof ik maar niets en schopte een paar keer flink tegen de dopetone (zo heet dat apparaat toch?) :).
Maandag de 20 weken echo. Kan me er nu al zenuwachtig om maken.....maar verheug me er enorm op. Weer even spieken.

Fijne avond meiden!!!

Hey meid,

Wat fijn dat je het hartje weer hebt gehoord, altijd weer een geruststelling he?! Alvast heel veel succes en plezier voor aankomende maandag.....maar we spreken elkaar vast nog wel.

Liefs Lynn.

Fijn dat je weer naar het hartje hebt kunnen luisteren! Toch een geruststelling!
Alvast veel succes voor maandag en je moet je niet zo'n zorgen maken hoor voor de 20 weken echo! Heb vertrouwen in je zelf en in het kindje in je buik!
Liefs Anneke

@Lynn: ja maar niet meer bij die nachtelijke chatsessies van Deb hoor! Daar raak je aan verslaafd en dan komt er van slapen helemaal niets meer...hihi.

@Anneke: ik heb er ook wel vertrouwen in maar ik ben zo'n zwartkijker als het op medische zaken aankomt. De vk zei net dat de kans dat er wat uitkomt zo ontzettend klein is en dat ze zelden meemaakt dat er wat mis is. Daar vertrouw ik dan maar op!

niet chatten?? ik zit er al weer klaar voor hoor whahah. ik ga nu niet eens meer een poging doen om te slapen want ik weet toch dat ik er weer uit ga hahaha. maarre fijn idd om het hartje weer te horen, ik vind het ook altijd spannend hoor. dan is 4 weken toch best lang. en kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent voor maandag was ik ook vreselijk, maar probeer te genieten tis heerlijk om de kleine weer te zien:D

trusten voor straks en zo niet, tot straks op de chat;)
xxxx

Terug
Bovenaan